"פרודיה של עצמך": יריב אופנהיימר עלה לשידור וחטף ממאזין

מהדורת הבוקר 3 Comment on "פרודיה של עצמך": יריב אופנהיימר עלה לשידור וחטף ממאזין

איש השמאל יריב אופנהיימר ואיש הימין ברלה קרומבי בויכוח נוקב במהדורת הבוקר בנושא הפגנות השמאל | וגם: העקיצה שספג אופנהיימר ממאזין תוך כדי שידור וההתבטאות הלא שגרתית של המגיש דוד חכם בסיום הריאיון

יריב אופנהיימר צילום: Moshe Shai/FLASH90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש השמאל יריב אופנהיימר ואיש הימין ברלה קרומבי, שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) על הפגנות השמאל.

יריב אופנהיימר: "אני חושב שהמחאה הזו צריכה להתניע מחדש כי החקיקה הותנעה מחדש. כמה הצמיגים שנשרפו לא ישנו את האקלים. אנחנו נספוג את זה. בניגוד למפגינים מול הרכבת הקלה שמשחיתים ציוד ומתפרעים – מפגיני השמאל לא פגעו באדם אחד. לא שרטו איש. זו הפגנה לא אלימה. אתם מפגינים בצורה הרבה יותר אלימה".

ברלה קרומבי: "גילוי נאות – אני ויריב נפגשים מפעם לפעם ואפילו נהנים לשוחח. יריב איש שיחה נעים אבל כמובן אני חולק עליו מאוד. מי שמפגין נגד הרכבת הקלה זה קומץ של קומץ של השוליים ועדיין אנחנו רואים נגדם יד קשה של המשטרה".

לעומת זאת, המשיך קרומבי: "הבוקר ראינו אנרכיסטים של מחנה שמנרמל את האלימות. אתמול למשל קבוצת נערים גינו וגידפו את מח"ט בנימין. כל שדרת ההנהגה בימין מראש הממשלה ועד בן גביר גינו את אותה קבוצת שוליים. הבוקר אנרכיסטים שורפים צמיגי ופתאום משבר האקלים לא מעניין".

תוך כדי השידור, מאזין שנדהם לשמע דבריו של אופנהיימר שלמעשה הצדיק את ההתנהלות האנרכיסטית והפרות הסדר בהפגנות השמאל, כתב למערכת: "אתם בטוחים שלא העליתם לשידור חקיין? יריב אופנהיימר נשמע כמו פרודיה של עצמו הבוקר".

דוד חכם לסיום: "אתה שמאלן ואנחנו עדיין אוהבים אותך".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    זה פשוט מצחיק, תודה על המחמאה יריב, אנחנו באמת אינטלגנטים ולכן לא מצליחים לקבל את נירמול האלימות הזה, אתה באמת חושב שכולם מטומטמים?

  2. 2

    תגידו מה תלמדו לראיין מתי לא ברור לכם שאתם עושים צחוק מעצמכם מביאים את יריב ההאבל נבלות שורפים את המידנה מפקדת משטרת מודעין היא ממשפחתו של מיקי לוי השופט הוא מנוי של סער וחיות הכל הפקרות מפכ״ל אתמול צריך לעוף כנ״ל היועצת ואתם משחקים בנדמה לי הסומלים ברק וגולן מתי יעצרו אותם מתי

  3. 1

    מדהים איך אנשי שמאל מתבתאים בשיויון נפש..שהמביט מהצד מבין כאילו שהמדינה שייכת רק לשמאל והימין של ביבי אורחים לא רצויים במדינה.יריב אני ימין.אבי ביביסט.אני נלחמתי על המדינה.אני אוהב את המדינה.ואני בחרתי ביבי שינהיג אותי.מה לך אתה וכל מחרחרי המלחמות לקבוע את החוקים במדינה..אנחנו דמוקרטיה..והתנהלות של האליטות בצד שלך מביישת את המושג דמוקרטיה.