מנכ"ל המשרד מבטיח: "נשווק מידי שנה 100,000 יח"ד"

אבי יעקב No Comments on מנכ"ל המשרד מבטיח: "נשווק מידי שנה 100,000 יח"ד"

מנכ"ל משרד השיכון יהודה מורגנשטרן ליענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי על תוכנית החומש של משרד השיכון: "בשבוע הבא יכונס קבינט הדיור והתכנית תצא לדרך". על פי המתווה: "עשרות אלפים יחידות ישווקו למגזר החרדי כבר בשנת התקציב הבאה". ובנימה אישית: "קיבלו אותי במשרד בצורה יפה מאוד למרות חזותי החרדית"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יהודה מורגנשטרן מנכ"ל משרד השיכון התראיין לראשונה בתוכנית "שטח נדל"ני" עם יענקלה פרידמן ואיתי גדסי ופרס את משנתו של השר החדש להתמודדות מול משבר הדיור: "בתכנית החומש אנו רוצים לשווק מאה אלף יחידות בשנה, גם באיזורי הביקוש כמו בבני ברק, אלעד, רכסים וביתר עילית, וגם מחוצה להם. מתוכם עשרות אלפים יחידות ישווקו למגזר החרדי כבר בשנת התקציב הבאה".

לדבריו: "אנחנו מוצאים פתרונות להוזלת המחירים בכל התחומים, לדוגמא כאשר אנו דורשים על כל מוצר תו תקן ישראלי בנוסף לאירופאי, זה סתם מעלה את המחיר, אז אנחנו פועלים לבטל אותו".

מורגנשטרן סיפר כי שלב הביצוע קרוב מתמיד: "היינו צריכים לכופף ידיים מול מועצת רשות מקרקעי ישראל, אבל בסוף הגענו להבנות. בשבוע הבא יכונס קבינט הדיור והתכנית תצא לדרך".

ולסיום סיפר על קבלת הפנים לה זכה כמנכ"ל חרדי במשרד ממשלתי "קיבלו אותי במשרד בצורה יפה מאוד, החלום שלי הוא שלא יסתכלו על הלבוש שלי".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות