הפוליטיקאי הדרוזי: "בושה שהמנהיג עלה לבד לנתניהו"

מהדורת הבוקר No Comments on הפוליטיקאי הדרוזי: "בושה שהמנהיג עלה לבד לנתניהו"

ח"כ לשעבר פאטין מולא ב'מהדורת הבוקר סוף השבוע': "לפני 3 שנים. כבר שהייתי סגן שר, פניתי לשר האנרגיה להפסיק עם זה. הבעיה שהם עושים כביש על חשבון עשרות שטחים אחרים ואני לא מכיר מה פסק בית המשפט בעניין הזה" ניסה חבר הכנסת לשעבר להסביר והוסיף: "מדינת ישראל צריכה עימות עם הדרוזים? אנחנו הכי נאמנים למדינה, עוד משנת 1948"

New Knesset member Patin Mula seen at a knesset seminar ahead of the opening Knesset session of the new government, on April 29, 2019. Photo by Noam Revkin Fenton/Flash90 *** Local Caption *** חבר כנסת חברת כנסת בחירות פתיחת מושב חברי כנסת חדשים סיור פטין מולא צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ לשעבר, פטין מולא מנציגיה הפוליטיים של הדת הדרוזית בישראל בראיון ליענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי: "בוקר עצוב שאני צריך להתראיין בבוקר זה. החיילים שהביעו תמיכה בג'נין צריכים לקבל עונש כבד ולהיות מודחים מהצבא. המנהיג הרוחני שלנו נפגש עם נתניהו, ולדעתי זו בושה גדולה שהוא עלה לבד לדבר עם ראש הממשלה. יום לפני כן דיברנו על השר לביטחון לאומי ואמרתי לו בוא נפסיק מראש מה שהולך לקרות – אני הייתי שם"

"אין לי בעיה על הטורבינות. אבל שם יש חברה לא ישראלית שחתמה עם כמה עשרות תושבים, לפני 3 שנים. כבר שהייתי סגן שר, פניתי לשר האנרגיה להפסיק עם זה. הבעיה שהם עושים כביש על חשבון עשרות שטחים אחרים ואני לא מכיר מה פסק בית המשפט בעניין הזה" ניסה חבר הכנסת לשעבר להסביר.

פטין מולא הוסיף: "מדינת ישראל צריכה עימות עם הדרוזים? אנחנו הכי נאמנים למדינה, עוד משנת 1948. אני וחאמד עמר היינו בשטח והרגענו את הרוחות מול השייחים והציבור. לדוגמה, אצלינו בירכא, הנכדים שלי גרים בקיבוץ ולא יכולים לבוא לגור כאן, כי אין כאן בכלל תכנון ובנייה. אני לא רוצה להיות עבריין, אבל לא נותנים לנו לבנות". 

האזינו

 



0 תגובות