ביטחון והייטק: הנגיד יצחק שפירא התארח ב'אלביט'

אבי יעקב No Comments on ביטחון והייטק: הנגיד יצחק שפירא התארח ב'אלביט'

בחברת אלביט מערכות אירחו את הרב הנגיד יצחק שפירא במתקן חטיבת תקשוב וסייבר. במסגרת המפגש הציגה ההנהלה סקירה מקיפה על פעילות החברה. באלביט ציינו כי עד כה הקשר עם הרב שפירא קידם בחברה פרויקטי העסקה בצורה מיטבית

אלביט
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא אלביט מערכות, בצלאל (בוצי) מכליס אירח את הרב יצחק שפירא באתר החברה בנתניה. במסגרת המפגש הציגה הנהלת אלביט סקירה מקיפה על פעילות החברה בתחום מערכות הרדיו והסייבר, שיתופי פעולה בעשרות פיתוחים חדשניים אשר נמצאים בשימוש מבצעי יום יומי על ידי צה"ל, וכן את אסטרטגיית החברה כמעסיקה למעלה מ- 19.000 עובדים ועובדות בעשרות אתרים מתל חי, קרית שמונה, כרמיאל, יוקנעם, רחובות, מודיעין ועד באר שבע, ערד, שדרות ומפעל ברמת בקע אשר נמצא בתהליך פיתוח. אלביט מייצאת למגוון מדינות וצבאות בכל העולם, עשרות פיתוחים בהיקפי מכירות של למעלה מ-5 מיליארד דולר.

סגנית הנשיא למשאבי אנוש, ד"ר שלי גורדון, פירטה את תכניות ההעסקה הפועלות בהצלחה בחברה ומעסיקות מאות עובדות חרדיות בפרויקטים ביטחוניים משמעותיים.
חיים דלמר, מנכ"ל חטיבת התקשוב, הציג את מערכות הרדיו המתקדמות אשר מאפשרות תקשורת בין כלל הגורמים המבצעיים בשדה הלחימה. מערכות אשר מאפשרות קבלת החלטות בזמן אמת. מערכות צבא יבשה דיגיטאלי שידרגו את היעילות המבצעית של צה"ל, ומערכות הרדיו נמכרות ומבוקשות על ידי מדינות רבות.

באלביט ציינו כי הקשר עם הרב שפירא קידם בחברה פרויקטי העסקה בצורה מיטבית והמטרה היא להמשיך ולזהות הזדמנויות נוספות לחיזוק הקשרים עם הציבור החרדי במקצועות הייטק הביטחוני.



0 תגובות