חמישה נרצחים ושני פצועים באירועי אלימות באזור נצרת

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on חמישה נרצחים ושני פצועים באירועי אלימות באזור נצרת

חמישה בני אדם נרצחו בירי ביפיע, במסגרת סכסוך בין עבריינים מהמגזר הערבי. במקביל ילדה בת 3 וגבר כבן 30 נפצעו קשה מירי בכפר כנא. רה"מ: "נכניס את השב"כ לפעולה"

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אובדן המשילות: חמישה בני אדם נרצחו היום (חמישי) בטבח פלילי ביפיע, הסמוכה לנצרת. במקביל, ילדה כבת 3 וכבר כבן 30 נפצעו באורח קשה באירוע ירי שאירע ביישוב המרוחק כעשרה ק"מ בלבד מיפיע, כפר כנא.

חובש בכיר עאטף סאלם ופראמדיק מאור אטגדי מיחידת האופנועים של מד"א סיפרו: "הגענו למקום בכוחות גדולים וראינו שמדובר בזירה קשה מאוד. 5 פצועים שכבו מחוסרי הכרה וסבלו מפציעות קשות בגופם. הכנסנו את הפצועים לאמבולנסים ולניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם אנוש".

שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום, מבצעים סריקות לאיתור החשודים בירי ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר והמפכ"ל קובי שבתאי בדרכם לזירה.

צילום: משטרת ישראל

ראש הממשלה נתניהו הגיב לאירוע: "אני מזועזע מהרצח הנורא ליד נצרת. אנחנו נחושים להפסיק את שרשרת הרציחות הללו. נעשה זאת לא רק בתגבור המשטרה, אלא גם בסיוע של השב"כ. אני נחוש להכניס את השב"כ כגורם מסייע למשטרת ישראל נגד הפושעים הללו, נגד ארגוני הפשע, נגד הרציחות הללו.

video
play-sharp-fill

"קיימתי שורה של ישיבות כבר השבוע בנושא הזה עם גורמי הביטחון, המשפט והמשטרה, ואני מתכוון להמשיך בשבוע הבא ולהגיע לתוצאה מהירה".

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ קרא בתגובה לפרט את בן גביר: ״אני מבקש להשתתף בצער משפחות הנרצחים ולאחל החלמה לפצועים מאירועי הירי הקשים היום בצפון. המציאות של הפשיעה במדינת ישראל מזעזעת, ובחברה הערבית בפרט.

"לפני מספר חודשים – הצגנו את "תוכנית איזנקוט" למלחמה בפשיעה – שכוללת צעדים פרקטיים. הגיע הזמן שראש הממשלה יאמץ צעדים פרקטיים, "ייכנס לאירוע" וישים את הנושא בראש סדר העדיפויות. הצעד הראשון צריך להיות פיטורי בן גביר שמתעסק במופעי רהב בבתי הכלא ובהדחת קצינים, במקום בצעדים בשטח. הוא לא יכול לטפל באירוע מורכב כזה, וספק אם הוא מעוניין לטפל בו. המחנה הממלכתי תגבה כל צעד נכון ואחראי – נדרשת תוכנית חירום".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איפה בן גביר והמליראדים
    שעברו אליו