עו"ד ששי גז: "פורמלית רוטמן תקף את המפגינה"

מהדורת הבוקר 6 Comment on עו"ד ששי גז: "פורמלית רוטמן תקף את המפגינה"

עו"ד ששי גז לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "שמחה רוטמן לא מתנהג נכון והיה צריך להתאפק. דברי חכמים בנחת נשמעים. הוא יו"ר ועדת חוקה ומשפט, הוא סמל ולא עוד אזרח. בהתנהלות שלו הוא גורם שלא יקשיבו לו. למרות זאת, מה שעשתה אותה אישה זו לא הפגנה אלא הטרדה". יחד עם זאת הוסיף פרקליט הצמרת: "כשהוא הוציא את המגפון מידה מבחינה פורמלית זו תקיפה"

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד ששי גז לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "רוטמן לא מתנהג נכון, דברי חכמים בנחת נשמעים. הוא יו"ר ועדת חוקה ומשפט, הוא סמל ולא עוד אזרח. בהתנהלות שלו הוא גורם שלא יקשיבו לו. הוא איש ציבור, הוא היה צריך להיערך לזה. למרות זאת, מה שעשתה אותה אישה זו לא הפגנה אלא הטרדה. אני הייתי מתאפק, בסגרת תפקידי, כל יום אני מתאפק"

"על פניו זו עבירת תקיפה. גם יריקה היא תקיפה, וכשהוא הוציא את המגפון מידה מבחינה פורמלית זו תקיפה. משטרת ניו יורק סגרה את התיק כי זה זוטי דברים. צריך רפורמה במערכת המשפט. כולנו סבלנו ממערכת המשפט, אבל הרפורמה הזאת מסוכנת לעם ישראל, היא אנטי לכל דבר. תתאר לעצמך שמשפט נתניהו היה נדון בידי שופטים שמינצה האופוזיציה"

"יש הפגזה שלמה נגד מערכת המשפט, אבל השופטים מנועים מלהגיב. צריך לתקן, אבל היא לא באה לעזור לציבור אלא לקחת את הכוח מהשופטים ולהעבירה למערכת הפוליטית" סיכם פרקליט הצמרת את דעתו.

האזינו



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    השמאל, או האינטרס מדבר מתוך גרונו. עובדה שעו"ד מכובד מדבר דברי הבל שאין להם שום בסיס משפטי ובסיס הגיוני, עולה על הדעת כשאדם תוקע לי מגפון באזניי אסור לי למנוע ממנו?
    אנו מצפים מאנשים שפויים, בני דעת, ולא מכורים לאג'נדה המזוייפת של השמאל (שבכל מקום בעולם הם תומכים ברוצחים ולא בנרצחים – תוצאה של אידיאולוגיה חסרת בסיס מוסרי אמיתי), אנו מצפים שיקומו וימחו סוף סוף נגד החוליגניות – ובראשם החוליגן הראשי, לפיד, חסר אחריות, על גבול הפשיעה!!!!

    1. אכן מדובר בדברי הבל משוללי יסוד.

      תמהני כיצד נעלמה מתודעתו של עו"ד פלילי כה ותיק , הזכות הברורה להגנה עצמית מפני תקיפה.

      הצמדת מגאפון לאוזניו של אדם מהווה תקיפה לכל דבר וענין ולכל אדם הזכות המלאה להגן על עצמו מפני התוקף/ת !!!!

    2. אני לא בטוחה שמשפטית הוא לא צודק, למרות שכנראה הוא אכן מדבר מאינטרס…

  2. 5

    אל תדין את חברך עד שתגיע למקומו קל לשבת במשרדך ולהטיף ביקורת רב. העם השפוי מבין שרוטמן התנהג באיפוק וקשה להבין האיך צריחה במגאפון בתוך האוזן נחשב להטרדה ותפיסת המגאפון נחשבת לתקיפה בפרט כשמדובר כאמצאי הגנה

  3. 4

    ח"כ רוטמן היה חייב !! להגיש תלונה כנגד המפגינה בגין תקיפה , על מנת לחדד את הקוים האדומים שבין הפגנה לגיטימית לבין תקיפה.
    כל עוד שהוא נמנע מהגשת תלונה , הוא מעביר מסר של רפיסות וסלחנות שמזיק לכלל הציבור