ח"כ אריאל קלנר: "ישראל לא זירת איגרוף של העולם"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ אריאל קלנר: "ישראל לא זירת איגרוף של העולם"

    ח"כ אריאל קלנר ב'מהדורה המרכזית' על "חוק העמותות": "יש ריבונות של עם ישראל בארצו. וכאשר מדינות חיצוניות משפיעות על ארגונים זה יוצר עיוות. הם עובדים עבור אינטרסים זרים. אני לא במקום של אולטימטומים כלפי ראש הממשלה. אבל גם אם נתניהו יבקש להוריד, אמשיך להילחם למען הדבר הזה. מדינת ישראל לא צריכה להיות זירת האיגרוף של מדינות העולם"

    אריאל קלנר. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אריאל קלנר לבצלאל קאהן ב'מהדורה המרכזית' על "חוק העמותות": "יש ריבונות של עם ישראל בארצו. וכאשר מדינות חיצוניות משפיעות על ארגונים זה יוצר עיוות. הם עובדים עבור אינטרסים זרים. לא ביטלתי את הפעילות, הייתי עדין ודרשתי עמלה גבוהה. זה לא אדם פרטי שתורם מכיסו, למדינות יש כיס עמוק ואינטרס. זו התערבות חריגה, היא לא נורמלית כ-950,000 מדי יום"

    עוד אמר ח"כ קלנר: "זה לא רק בסכסוך הישראלי-פלסטיני. גם את סערת ה"הדתה" יצרה תנועת 'מולד', שממומנת עם כסף גרמני. תפקידי כח"כ זה לפעול בכלים פרלמנטריים למען המדינה. ראש הממשלה רואה את הדברים אחרת כמדינאי, יש לו הסתכלות רחבה והוא מבקש לבחון את הדברים. אם רה"מ היה רוצה הוא היה מבקש ממני לא להעלות את זה"

    "ראש הממשלה הוא הראשון שמבין את הדברים האלו. זו הפרדיגמה של "תורת הלחץ" של ז'בוטינסקי. אני לא במקום של אולטימטומים כלפי ראש הממשלה. אבל גם אם נתניהו יבקש להוריד, אמשיך להילחם למען הדבר הזה. מדינת ישראל לא צריכה להיות זירת האיגרוף של מדינות העולם".

    האזינו לראיון המלא



    0 תגובות