נשלמות ההכנות למעמד בר המצווה של 'זה לזה'

עפר גדנקן No Comments on נשלמות ההכנות למעמד בר המצווה של 'זה לזה'

המעמד בראשות מרנן גדולי ישראל מאורי הדור שליט״א יתקיים אי״ה ביום שני הקרוב בבנייני האומה # החתנים כ-60 יתומים יחד עם בני המשפחה והחונכים שמלווים אותם יחגגו בהתרגשות את הגיעם לגיל מצוות # החתנים ומשלחות מטעם הארגון הגיעו בימים האחרונים לבתי גדולי ישראל לשמיעת דברי חיזוק ולהזמינם להשתתף בשמחת החתנים

12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בימים אלו נשלמות ההכנות הקדחתניות לקראת המעמד האדיר שמחת בר המצווה המרכזית בו יחגגו למעלה מ – 60 נערים מילדי אגף 'בני מלכים' של ארגון זה לזה את כניסתם לעול התורה והמצוות במעמד בני המשפחות, ומאות החונכים מכל רחבי הארץ בראשות מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור שליט"א ובהפקה מושקעת ומפוארת שתיערך בבנייני האומה בירושלים.

המעמד שמתקיים בשיתוף עם עיריית ירושלים האגף לתרבות תורנית, נועד לרומם את חתני בר המצווה היתומים שיציינו השנה את הגעתם לגיל מצוות ללא דמות אב או אם.

בחודשים האחרונים עמלים בארגון נמרצות לקראת המעמד המרכזי כחוליה בשרשרת הפעילות העניפה של פרויקט 'בני מלכים'. הפרויקט שהינו אחת מזרועות הפעילות של ארגון זה לזה, מלווה מאות ילדים ונערים יתומים כל שלב בחייהם הצעירים החל מהרגע שנגזרה עליהם היתמות ל"ע. והוא הוקם במטרה למלא חלק מאותו חלל שנותר בחייהם בפטירת אחד מההורים.

את שלב הכנת הנערים לקראת הבר מצוה החלו בארגון כבר לפני תקופה ארוכה אז ייסדו מערכת לימודים שהקיפה את כל הלכות הנחת תפילין וקדושתן ואת אבני היסוד לחיים של תורה ומצוות. כשבסיום הלימודים ערכו עבורם יום סיכום ועיון במהלכו הוקרנה מצגת מרהיבה ע"י יו"ר מכון הידורים שהמחישה לילדים את כל החומר הנלמד ליתר בקיאות והבנה. הילדים המתכוננים למעבר אל שנות הבחרות וחיי בן ישיבה הוסיפו בלימוד מסכת ביצה אותה יסיימו במעמד הגדול שיתקיים בבנייני האומה ביום שני הקרוב.

לקראת המעמד הגדול ביקרו חתני ׳זה לזה׳ בליווי צוות החונכים בבתיהם של גדולי ישראל שליט"א וזכו לברכתם של מרן ראש הישיבה הגר״ג אדלשטיין, המשגיח הגר״ד סגל, ראש ישיבת סלבודקא הגר״ד לנדו, ראש ישיבת פוניבז' הגרב״ד פוברסקי, הגרמ״צ ברגמן, ראש ישיבת אורחות תורה הגר״ש שטיינמן, הגה"צ הגר״ש גלאי, מרנן האדמו"רים מויז'ניץ, מסאדיגורה, ממחנובקה בעלזא, מדאראג, ממודז'יץ ומזוטשקא שחיזקו את ידי חונכי 'זה לזה' שפועלים בכל ימות השנה לטובת היתומים ובירכו את חתני בר המצווה לרגל כניסתם לעול המצוות. את המעמד שיתקיים אי״ה ביום שני הקרוב, ב' בסיוון, יפארו גדולי וצדיקי הדור שליט"א המלווים את הארגון ופעולותיו בכל שלב ובכל עת, לצד אישי ציבור וידידי הארגון. כשעל ההפקה המוסיקאלית הופקדו טובי האמנים שיופיעו בשירה וזמרה ביניהם אמן הרגש מוטי ויזל בליווי מקהלת נשמה בניצוחו של איציק פילמר ותזמורת כלים מורחבת בניצוחו של הקלידן איציק אייזנשטט, שתכבד בצלילי תוף ומחול למעמד שכולו רגש ושמחה.

במהלך האירוע ישא דברי חיזוק ומלאי רגש מגיד המישרים הרה״ג ישראל מאיר שושן, לצד תכניות מרגשות רבות הצפויות להתקיים במהלך האירוע.

המוזמנים הרבים יסבו סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם לסעודות מצווה כיאה למעמד מרגש זה.

התרגשות רבה לקראת רגעי השיא המתוכננים במעמד עת יסיימו כלל היתומים את מסכת ביצה, המסכת הנלמדת במסגרת פרויקט 'בני מלכים', ולאחר מכן יעמדו למעמד הקדיש האדיר שיבקע שערי שמיים לע"נ הוריהם שבוודאי ישתתפו ממקום מנוחתם בשמחת צאצאיהם.

לקראת המעמד המרגש ביקרו כאמור בשבוע האחרון עשרות היתומים במעונם של גדולי ישראל מכלל העדות והחוגים, כדי להזמינם להשתתף במעמד המרגש, שם זכו לקירבה יתירה כשגדולי ישראל מרעיפים עליהם רוב ברכות ודברי חיזוק עת הגיעם לגיל מצוות.

החתנים אף זכו להדרכה הלכתית בענייני הנחת תפילין מפי הרבנים הגאונים הגרמ"ש קליין ונשיא הארגון הגרנ״צ רוטנברג שהדריכו את החתנים בפרטי הלכות תפילין במעמד הכנה מיוחד שהתקיים בבית זה לזה בבני ברק.

כמו כן במעמד הכנה נתן הדרכה מיוחדת בליווי מצגות והדגמות הרב יחיאל רוטרמן ממכון הידורים, כאשר החתנים למדו מקרוב על כל תהליך ייצור ועיבוד התפילין. המעמד המרגש יועבר בשידור חי לשלומי אמוני בית ישראל המבקשים לשמוח בשמחה של מצווה.



0 תגובות