ראש העיר חולון: "העיתוי קומם את כולם"

מהדורת הבוקר 1 Comment on ראש העיר חולון: "העיתוי קומם את כולם"

ראש עיריית חולון, מוטי ששון במהדורת הבוקר: "אני בעד שתעלה את מס ההכנסה לאנשים עם משכורות גבוהות ותביא להם מזה. אבל אל תקח לי מהכיס של התושבים ותגרום לי לפנות אשפה פחות פעמים בשבוע"

ראש העיר חולון, מוטי ששון צילום: Hadas Parush/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית חולון, מוטי ששון שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) והסביר מדוע הוא מתנגד ל"קרן הארנונה": "זו חוצפה להכניס את היד לכיס של התושבים. הארנונה לעסקים גם שייכת לעיר. מי מנקה את הרחובות?"

הוא התייחס לעיתוי העברת קרן הארנונה, לצד העברת הכספים הקואליציוניים: "אם את ה-13 מיליארד העבירו לכם, יכלו לקחת משם כסף ולהעביר לערים החלשות".

ששון הסביר: "ארנונה מוגדרת בחוק כמס מוניציפאלי שיש לו ייעוד: פינוי אשפה, תחזוקת בתי ספר, כבישים ומדרכות, מבנים. ברגע שאתה לוקח ממני – אתה פוגם בשירות שלי לתושבים".

לדבריו: "מבחינה טקטית הם עשו שטות גדולה. אם רוצים לתת לסקטור מסוים – תנו בדרך הישרה. אני לא נגד הציבור החרדי. אני בונה להם בתי ספר. אבל זה לא בדרך הישרה. אל תיקח כסף שמיועד למשהו אחד ותעביר אותו לסקטור אחר".

לצד זאת, הציע ראש העיר חולון: "אני בעד שתעלה את מס ההכנסה לאנשים עם משכורות גבוהות ותביא להם מזה. אבל אל תקח לי מהכיס של התושבים ותגרום לי לפנות אשפה פחות פעמים בשבוע".

"העיתוי, בדיוק בזמן שמעבירים את הכספים הקואליציוניים – הוא שקומם את כולם", הדגיש ששון. "לציבור החרדי מגיע את מה שמגיע לו. החרדים איתי בקואליציה כל השנים ויש לנו שיתופי פעולה. לפעמים עיתוי נכון לא יוצר בלאגנים. כולם התקוממו בגלל העיתוי. אני לא הייתי שם".

עם זאת, הדגיש לסיום: "אני מכבד את הממשלה. ברגע שנבחר שלטון זכותו לפעול בדרך כזו או אחרת. אני לא נגד הממשלה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה ההבדל בדרך בין לקחת מיסים מאנשים פרטיים לבין לקחת מערים שזה ישר בעיניו וזה לא? זה מקופת המדינה וזה מקופת העיר, לא הצליח לשכנע אותי שהוא עניני בהתנגדות, פמפם סיסמאות בלי עובדות…