מזקני חסידי ברסלב: סבם של גדולי המוזיקה הלך לעולמו 

נתי קאליש 1 Comment on מזקני חסידי ברסלב: סבם של גדולי המוזיקה הלך לעולמו 

מבני ברק מגיעה הבשורה המרה על הסתלקותו של ר' נתן צוקר ז"ל לאחר שחלה במחלה. הלוויתו תצא היום בשעה 11:00 מביתו ובשעה 13:00 מבית הלוויות באשדוד לעבר בית החיים בעיר

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברוך דיין האמת: מבית החולים מעייני הישועה בבני ברק הגיעה היום בבוקר הבשורה הקשה על לכתו של אחד מזקני חסידי ברסלב בבני ברק, ר' נתן צוקר ז"ל.

בשנה האחרונה גילו אצלו ל"ע את המחלה, ומאז נחלש כוחו. בשבועות האחרונים מצבו החמיר והוא אושפז בבית החולים מעייני הישועה, והבוקר כאמור השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה.

ר' נתן ז"ל נולד בשנת תרצ"ח, לאביו ר' יחיאל מאיר צוקר ז"ל. בהגיעו לפרקו נשא את חיה ביתו של ר' בעלר ולצר מחסידי ויזניץ', ונולדו להם שישה ילדים, ארבעה בנים ושתי בנות.

בניו הם צביקה, יוסי, יענקי, ויחיאל, ובנותיו חווה ויפה, נישאו למשפחות פראנק, וגרינבוים.

זכה להותיר אחריו דור ישרים מבורך של חסידי ברסלב, ההולכים בדרך התורה והיראה. בנו יענקי צוקר הוא הרקדן הנודע המשמח רבי בחתונות ואירועים שונים.

שני נכדיו ונינו מפורסמים מאוד בעולם המוזיקה היהודית בארץ ובעולם כולו. נכדו הבכור, בן לביתו חווה פראנק הוא נגן הקלרינט הנודע חיליק פראנק שחתום על עשרות דיסקים של מוזיקה יהודית טהורה. נכדו אחר, נחמן צוקר, בן לבנו יענקי, גם הוא נגן קלרינט מפורסם שמנגן בתזמורות ענק בציבור החרדי ומחוצה לו.

נינו דוד פראנק הוא הכנר הצעיר שכבר זכה להתפרסם בזכות נגינתו המקצועית, וכבר עמד לצד אביו חיליק על במות התזמורת הגדולות במירון, ובמקומות נוספים.

הלוויתו תצא היום בשעה 11:00 מביתו שברחוב שטרסר 8 בבני ברק, ולאחר מכן מבית הלוויות באשדוד בשעה 13:00, לעבר בית העלמין באשדוד שם ייטמן.

משפחתו תשב שבעה בביתו שברחוב הרב שטרסר 8 בבני ברק. ת.נ.צ.ב.ה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ב.ד.ה
    עוד מוזיקאי מנכדיו הוא יוסי גרינבוים החתום על הרבה מאוד עיבודים