פועל הישועות: 'פורום צעירים' התכנסו אמש בביתר עילית

    אבי יעקב No Comments on פועל הישועות: 'פורום צעירים' התכנסו אמש בביתר עילית

    ציבור גדול האסף אמש לסעודת יארצייט לרבי ישעי׳ה בן רבי משה מקרעסטיר שנערכה על ידי פורום צעירים אגו״י שהוקם באחרונה בעיר ביתר עילית. באירוע הועברה הרצאה של איש החינוך הרה״צ רבי שמעון שנייבלג בסוגיית חינוך ילדים בראי התקופה ואתגריה, נשא דברים ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין שגם שוחח עם חברי הקהילה הצעירה על הקשיים והאתגרים

    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי קהילת ״פורום צעירים״ התכנסו אמש לסעודת הילולא דרבינו רבי ישעי׳ה מקרעסטיר. האירוע נערך בהשתתפות ראש העיר ויו״ר ווועדת תכנון ובנייה בעיר ביתר עילית

    את האירוע יזם ארגון פורום צעירים אגו״י שהוקם באחרונה בעיר ביתר עילית. בסעודה השתתפו נציגי הפורום תושבי העיר וכן ציבור גדול מהעיר הנמנים על הקהילה החסידית הצעירה של אגודת ישראל. באירוע הועברה הרצאה של איש החינוך הרה״צ רבי שמעון שנייבלג בסוגיית חינוך ילדים בראי התקופה ואתגריה.

    בפני המשתתפים נשא דברים ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין שגם שוחח עם חברי הקהילה הצעירה על קשיים ואתגרים איתם מתמודדים התושבים. בפני ראש העיר אף הועלו על ידי המשתתפים מספר סוגיות שיועלו לטיפול על שולחנו, בהם סוגיות בתחום החינוך, התעסוקה והתחבורה.

    מייסד פורום צעירים יו״ר וועדת תכנון ובניה הרב יצחק מאיר ברים נשא אף הוא דברים וציין את חשיבות פעילות נציגי הפורום לשירות התושבים בעיר. משתתפי האירוע כתבו קוויטלאך שהועברו בבוקרו של יום ההילולא לציון הקדוש בקרעסטיר על ידי נציג פורום צעירים.

    מנהל הפורום עוזי שלום סיכם את האירוע בסיפוק רב: ״התחלנו בפעולות של הקמת הקהילה, והאירוע היה סיפתח מצויין להמשך פעילויות רבות למען חברי הקהילה. ב״ה יש שיתוף פעולה והענות רבה מצד לשכת ראש העיר והסיעה החסידית ובעז״ה נמשיך לפעול למען בניית הקהילה״.

    יצוין כי הפורום הוקם לאחרונה בשיתוף פעולה של ראש העיר רובינשטיין והסיעה החסידית יחד עם לשכת השר לירושלים ומסורת הרב מאיר פרוש, כמענה לעשרות אלפי צעירים חברי קהילות כלל חסידיות ברחבי הארץ שחשו בשנים האחרונות כי קולם לא מובא כראוי בפני ההנהגה הפוליטית.



    0 תגובות