מאבק במיסיון ברשת: השר נפגש עם משלחת יד לאחים

אליהו גרין No Comments on מאבק במיסיון ברשת: השר נפגש עם משלחת יד לאחים

שר התקשורת שלמה קרעי נפגש עם משלחת יד לאחים לשיחה בנושא מניעת פעילות מיסיון ברשת. השר הזדעזע לראות את הדברים הבטיח כי ינסה לעזור ככל יכולתו למניעת המפגע המיסיונרי.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משלחת של פעילים מארגון יד לאחים נפגשה עם שר התקשורת שלמה קרעי בלשכתו במשרד התקשורת בירושלים, הציגה לו פעילות מיסיונרית נרחבת הנעשית ברשת וביקשה את עזרתו בנושא.

במסגרת הפגישה עם השר שבה השתתף גם היועץ המשפטי של משרד התקשורת, סקר רכז השטח של המחלקה למאבק במיסיון ביד לאחים שמעון אברג'ל את הפעילות המיסיונרית להמרת דת שנעשית ברשת, בדגש על קטינים. "החוק שנקבע לפני שנים רבות אוסר פניה ישירה לקטינים אך אינו כולל פניה ברשת, ולכן יש לעדכנו", אמר.

דובר יד לאחים שלמה ריזל סקר את ההיסטוריה של הפעילות המיסיונרית להמרת דת באמצעות כלי התקשורת השונים תוך שגם הוא שם דגש על הפעילות המיסיונרית הענפה בשנים האחרונות להמרת דתם של נערים וילדים והביא נתונים מדויקים על היקף הפעילות המזעזע. הוא גם ציטט את המיסיונרים שאמרו כי "בעשרים השנים האחרונות המירו את דתם יותר יהודים מאשר בעשרים מאות השנים שקדמו להן" – וכל זאת באמצעות הטפה מאסיבית ברשת, שמאפשרת למיסיונרים לעקוף מנגנוני הגנה טבעיים כהורים והמחנכים של הילדים והנערים בישראל.

בסיום הפגישה הוקרן בפני המשתתפים סרטון קצר שבו נראה מיסיונר בכיר אומר בפני נוצרים אוונגליסטים בארה"ב כי "האינטרנט הינו הדרך הטובה ביותר שהם (הקטינים) יוכלו לחקור בעצמם, וגם כמקורות לצעירים מאמינים לשלוח לחבריהם. אנחנו עוקפים את הרבנים האורתודוכסים. אנחנו כבר לא זקוקים לאישור שלהם או לרשות. מאחורי גבם של ההורים, אנחנו חודרים ישירות לטלפונים של הילדים או למחשבים שלהם".

אנשי יד לאחים גם ביקשו להדגיש כי המיסיונרים אינם מבחינים בין דתיים לשאינם, ובין ימין לשמאל ופונים בכל הדרכים לילדים מכל המגזרים כדי להביאם להמיר את דתם לנצרות.

השר קרעי שהזדעזע לראות את הדברים הבטיח כי ינסה לעזור ככל יכולתו למניעת המפגע המיסיונרי.



0 תגובות