טיולי חוה"מ: ארבעה חילוצים במקביל בנחלי הכרמל

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on טיולי חוה"מ: ארבעה חילוצים במקביל בנחלי הכרמל

כבאי תחנת חיפה, היחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה, פקחי רשות הטבע והגנים ויחידת החילוץ המשטרתית פועלים בשעה זו בארבעה חילוצים שונים של מטיילים בשטחי פארק הכרמל וואדיות העיר חיפה. ביחידות החילוץ מזהירים: הקפידו ללכת רק בשבילים מסודרים ומסומנים. קחו מספיק מים על מנת להמנע מהתייבשות ותשישות. אם ישנו ספק לגבי המסלול, אל תצאו

צילום: כבאות והצלה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לוחמי האש מתחנת חיפה, היחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה, פקחי רשות הטבע והגנים ויחידת החילוץ המשטרתית פועלים בשעה זו בלא פחות מארבעה חילוצים שונים של מטיילים בשטחי פארק הכרמל וואדיות העיר חיפה:

בארוע ראשון בנחל נדר (פארק הכרמל) חולצה לפני שעה קלה מטיילת בת 31 שהחליקה ונפצעה קלות ברגלה במעמקי הואדי. בארוע שני בנחל עובדיה לוחמי יחידת היל"מ של תחנת הכבאות בחיפה חילצו זוג מטיילים מבוגרים (סביבות גיל 70) באמצעות מערכות חבלים לצאת ממסלול ההליכה במעמקי הואדי לשכונת דניה כשהם סובלים מתשישות ומועברים לידי מד"א כשמצבם מוגדר קל.

ארוע שלישי בנחל שיח: לוחמי האש בפיקודו של רשף גיא רוזן ביצעו חילוץ של אדם בסביבות גיל 40 שהחליק ונפצע ברגלו בצורה קלה והוא ללא יכולת לצאת ולחלץ עצמו מהשטח לכיוון רחוב לוטוס בעיר חיפה. בארוע רביעי לוחמי האש בפיקוד רשף שי בן סימון הגיעו לנחל לוטם שם נפלה אישה בשנות ה50 לחייה, שברה את רגלה וחולצה לכיוון רחוב הרב אנקווה שבחיפה.

ימי החג מביאים מטיילים רבים לשטחים המיוערים והואדיות, אנא טיילו בבטיחות: הקפידו ללכת רק בשבילים מסודרים ומסומנים. קחו מספיק מים על מנת להמנע מהתייבשות ותשישות. אם ישנו ספק לגבי המסלול, אל תצאו – כל טעות עלולה להביא לאסון"



2 תגובות

מיין תגובות