מזקני וחשובי קרלין: ר' אפרים שפר ז"ל מגבעת זאב

    נתי קאליש No Comments on מזקני וחשובי קרלין: ר' אפרים שפר ז"ל מגבעת זאב

    אבל בחסידות קרלין סטולין: הרה"ח ר' אפרים שפר מזקני וחשובי חסידי קרלין סטולין הלך היום לעולמו והוא בן 83. הלוויתו תצא בשעה 15:45 מבית המדרש הגדול של קרלין בגבעת זאב, לעבר בית החיים העתיק בטבריה

    8:14
    23.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on אשליית השליטה על החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוך דיין האמת: מגבעת זאב מגיעה הבשורה המעציבה על פטירתו של הרה"ח ר' אפרים שפר זצ"ל מזקני וחשובי חסידי קרלין סטולין.

    הרב החסיד רבי אפרים שפר זצ"ל נולד בטבריה בחודש סיון ת"ש לאביו הרב החסיד רבי יוסף מרדכי שפר שהיה מחשובי חסידי קרלין סטולין בעיר טבריה. זכה להסתופף בצעירותו בצילו של האדמו"ר הקודם הרב הקדוש רבי יוחנן מקרלין סטולין זי"ע ושאב רבות ממעיינותיו.

    מאז שנות בחרותו ניהל ביד רמה בית ספר של החינוך עצמאי ופעל גדולות ונצורות בתנאי אותם הימים כדי להכניס ילדים רבים תחת כנפי השכינה ואף ליווה אותם בהמשך דרכם עד שראה אותם מתבססים בעולמה של תורה.

    את ביתו בנה יחד עם אשתו הנכבדה מרת חיה שפר לבית דוד ביתו של הרה"ח רבי משה דאויד שעלה מרומניה לבני ברק ונודע כאחד מנשואי הפנים שבחצר הקודש סאטמר.

    יחד הם הקימו בית חסידי לתפארת ומשך השנים ייסד, הקים וטיפח משך עשרות שנים מוסדות חינוך רבים באזור הצפון וכך הרחיב את גבולות הקדושה עוד ועוד.

    לימים התמנה לסמנכ"ל רשת הגנים של אגודת ישראל, את תפקידו ניצל כדי להיטיב ולא רק לתלמידים. הוא עזר לנשים רבות להתפרנס כגננות, הוא קירב והכניס ילדים רבים לגנים ולהסתפח לנחלת השם, מאות ואלפי משפחות חייבות לו הכרת הטוב רוחנית וגשמית על הסיוע הרב שנתן להם – איש איש בדרכו.

    כאמור, היה מחשובי חסידי קרלין סטולין והיה דבוק בלב ונפש ברבו כ"ק אדמו"ר מקרלין סטולין משך למעלה מיובל שנים.

    הותיר אחריו בית מפואר, בנים ובנות ההולכים בדרכי התורה והחסידות וזכה לראות דורות ישרים מבורכים הממשיכים את דרכו – בתורה ובגמילות חסדים.

    הלוויתו תצא בשעה 15:45 מבית המדרש הגדול של קרלין בגבעת זאב, לעבר בית החיים העתיק בטבריה שם ייטמן. ת.נ.צ.ב.ה

     



    0 תגובות