יועצה של הח"כית דרש: "למחוק את חווארה"

    אתר קול חי No Comments on יועצה של הח"כית דרש: "למחוק את חווארה"

    יועצה של ח"כ סון הר מלך כתב: "למחוק את חווארה. עכשיו! בלי להתנצל ובלי לגמגם". הפגנות יתקיימו באזור

    צילום: דוברות מד"א
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השטח ביו"ש בוער בעקבות הפיגוע הנוסף שאירע היום (ראשון) בחווארה, בו נפצע באורח בינוני תושב השומרון כבן 30. יועץ התקשורת של ח"כ לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית, אלישע ירד דרש: "למחוק את חווארה. עכשיו! בלי להתנצל ובלי לגמגם. כל עוד שלא נפנים את זה נמשיך להירצח ברחובות".

    לאחר מכן הוסיף ירד: "ששר הביטחון יתעורר כבר ויתחיל לזוז. אם צריך, שימחק לא רק את חווארה אלא גם את הכפרים ליד. נמאס כבר".

    בתוך כך, מאות תושבים מישובי יהודה ושומרון צפויים להפגין הערב בשורת צמתים בעקבות פיגוע הירי בחווארה בו נפצעו שני יהודים באורח קשה וקל.

    במודעה שהופצה בישובים מטעם מטה המאבק שנפתח, קשרו התושבים בין הפיגוע בחווארה לבין הפסגה המדינית שמתקיימת בימים אלו בשארם-א-שיח, והזכירו כי גם הפיגוע לפני שלושה שבועות בו נרצחו האחים לבית משפחת יניב התבצע בזמן פסגה מדינית בין ישראל לרשות הפלסטינית.

    "יהודים להתעורר, דמינו לא הפקר", נכתב במודעה, שקראה לתושבים לצאת ולהפגין בצמתים החל מהשעה 19:00 בערב.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "מתפלל לשלום הפצוע הגיבור מהפיגוע בחאוורה שהצליח לנטרל את המחבל. מחזק את כוחות הביטחון שפועלים בגזרה. אני חוזר ואומר: כל אלה שמנסים לפגוע באזרחי ישראל – דמם בראשם".

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לפיגוע: "שולח איחולי רפואה שלימה לגיבור שהגיב במהירות ובקור רוח והציל את חייו, חיי רעייתו וחיי יהודים נוספים שהיו יכולים להיפגע מהירי של אותו מרצח. קורא לחבריי להעביר במהירות את חוק עונש מוות למחבלים, אחריי שהעברנו אותו בטרומית ולומר בצורה ברורה כי כל מרצח שיוצא מהבית על מנת לפגוע ביהודים, דינו מוות".



    0 תגובות