"מסגד הייתם מכבדים": הפגנה מול נופש השר בן גביר

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on "מסגד הייתם מכבדים": הפגנה מול נופש השר בן גביר

הפגנה אלימה נגד השר אתמר בן גביר ומשפחתו ששהו בשבת בחופשה בכפר ליד בית שמש. מפגינים הגיעו לצימר בו שהה השר ויידו אבנים לעבר ילדיו ומשפחתו של השר, איש מאנשי השמאל שקיימו את הפעילות האלימה לא נעצר. המפגינים גם הגיעו לבית הכנסת בעיצומה של תפילת השבת וקראו קריאות נגד השר והפריעו למהלך התפילה באמצעות צופרים ורמקולים

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמים במילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ההסתה מתגברת, במהלך השבת, נאספו מפגינים סמוך לבית הכנסת ביישוב כפר אוריה הסמוך לבית שמש, בו שהה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומשפחתו. המפגינים  יצרו אנרכיה על ידי צפירות ממושכות וקריאות גנאי ברמקולים, תוך חילול שבת מחפיר בעיצומה של השבת, ופגיעה ברגשות המתפללים ותושבי הכפר הדתיים.

השר בן גביר הגיב על כך וכתב בחשבונו האישי ברשת החברתית: "תפגינו נגדי כמה שאתם רוצים. אני אלחם עבור זכותכם להפגין. אבל למה להיצמד לחלונות בית הכנסת עם רמקולים, לצפור, לצרוח ולגרום לאנשים לחלל שבת?".

השר בן גביר הוסיף וכתב על צביעותם של המוחים: "אני בטוח שאם זה היה מסגד הייתם מכבדים את המנהגים של בני המקום. אבל כלפי יהודים דתיים, מסתבר שהכל מותר". בן גביר גם הודה למארחיו והוסיף: "תודה לתושבי כפר אוריה על אירוח נפלא".

כזכור, אין זו הפעם הראשונה בה מפגינים אינם מתחשבים ברגשות דת, ולפני מספר ימים אף נערכה הפגנה בבני ברק, מול ביתו של חבר הכנסת משה גפני מדגל התורה, בה נכנסו מפגינים לעיר החרדית, ויצרו כאוס במקום.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הם לא היו מעיפים נגד ערבים מפחד!
    מסכנים בני משפחתו
    והמשטרה לא עושה כלום???
    לאן הגענו? בושה!