יו"ר האופוזיציה לפיד מסית: "לא נפסיק להילחם"

איתי גדסי 6 Comment on יו"ר האופוזיציה לפיד מסית: "לא נפסיק להילחם"

בעצרת מחאה שנערכה באשדוד סילף לפיד את חוק החמץ והסית נגד הממשלה: "לא יגידו לנו מה מותר ומה אסור לאכול בפסח". יו"ר האופוזיציה פער פיו כהרגלו על המפלגות החרדיות בתואנה שהחרדים משתמטים מגיוס

לפיד נואם במחאה צילום: Arie Leib Abrams/FLASH90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהפגנה שנערכה באשדוד נתן יו"ר האופוזיציה לפיד גיבוי לאנרכיה ואף נאם בטקס כשהוא מסית כהרגלו נגד הציבור החרדי והממשלה הנוכחית בנאומו אמר לפיד: ״אני רואה שהם באו הנה היום להפגין מולנו. טוב מאוד. ברוכים הבאים. מה שהם שומעים כאן זו קולה של התקווה. מה שהם שומעים מכאן, מהמקום הזה, זו לא שנאה, אלא אהבת מולדת.

לאהוב את המדינה זה לא רק להתרגש בטקס המשואות, או לשים דגל על האוטו ביום העצמאות. לאהוב את המדינה זה להתייצב ביום פקודה. להגן עליה מפני מבקשי נפשה. זה מה שאנחנו עושים היום.

יש מדינות בעולם שאין בהן חופש ביטוי, אין זכויות לנשים, אין חופש הצבעה, ולהפגין כמו שאנחנו עושים עכשיו זו עבירה על החוק. זה מה שהם רוצים שיהיה פה. זה מה שיקרה אם הם יעבירו את החקיקה המטורפת הזו.

הם כל הזמן אומרים "ניצחנו בבחירות". מאה אחוז, ניצחתם בבחירות, אז תעשו את העבודה שלכם. לממשלה יש עבודה. היא אמורה לתת לאנשים בטחון, הם לא עושים את זה. היא אמורה לנהל את הכלכלה, הם לא עושים את זה. היא אמורה לאחד את העם – הם קורעים את העם לגזרים.

יש דברים ששום נצחון בבחירות לא נותן לכם. לאף ממשלה אסור להדיר נשים מתפקידים בכירים, אף ממשלה לא תגיד לנו מה מותר לנו ומה אסור לנו לאכול בפסח, אף ממשלה לא תמחק את בית המשפט העליון ותהפוך את ישראל למדינה גזענית, חשוכה ולא דמוקרטית.

אנחנו לא ניתן להם. לא יסתמו לנו את הפה. אנחנו לא נשתוק כשהם דורסים כל מה שיקר לנו וכל מה שקדוש לנו. הם לא נתנו לנו את הזכויות שלנו, והם בטח לא יכולים לקחת אותן מאתנו. ישראל במשבר הגדול בתולדותיה. גל טרור נורא פוגע בנו. הכלכלה מתרסקת, כסף בורח מהארץ. פה בדרום, הבטחון האישי מתרסק כל יום מחדש. הצבא מתפרק לנגד עינינו.

הממשלה אומרת, "אסור לסרב פקודה". אני מסכים, אני נגד סרבנות, אבל ממשלה שיש בה שתי מפלגות שכל המהות שלהן היא סרבנות והשתמטות מצה"ל, שלא תטיף לנו מוסר.

שלא יטיפו מוסר לטייסים שלנו, ללוחמי סיירת גולני, לגיבורי סיירת מטכ"ל. שלא יטיפו לנו מוסר כשהם מסרבים לכל הצעה ולכל פשרה. לקח להם בדיוק 17 דקות לזרוק את מתווה הנשיא מכל המדרגות. לא טרחו לקרוא אותו.

זה בזיון של מוסד הנשיאות. כל המסיכות נקרעו ונזרקו לפח. הם לא רוצים הידברות והם לא רוצים פשרה. הם רוצים לרוץ קדימה עם החקיקה ולהפוך את ישראל למדינה לא דמוקרטית. יש להם רק בעיה אחת…

הבעיה זה אתם. הנחישות שלכם. הכוח שלכם. הבעיה זה מאות אלפי ישראלים שמפגינים עכשיו בכל רחבי הארץ. הם לא צפו את זה. הם לא ראו את זה בא. הם חשבו שזה יימשך שבוע שבועיים, כמה מאות אנשים, ואז זה ייעלם.

לא עלה בדעתם שזה יגיע לכאן לאשדוד, לבאר שבע, להרי גוש עציון, לרחובות ירושלים. הם חשבו שהם יתישו אותנו, יאיימו עלינו, ידרסו אותנו בלי הנד עפעף, אבל אז קרה הדבר ההפוך. כל שבוע יותר אנשים, כל שבוע יותר מקומות, כל שבוע הצעקה הולכת וגדלה. זה קורה עכשיו בכל הארץ, בכל מקום, ישראלים טובים מגיעים, מחזיקים דגל, מחזיקים שלט, מחזיקים את היד של הילד שלהם.

בחודשיים האחרונים הממשלה גילתה שהיא לא קראה נכון את המפה. זה לא נכון שאנשים צעירים הם אדישים. זה לא נכון שלהפגנות אין השפעה. זה לא נכון שהליכודניקים לא מקשיבים לנו.

אנחנו נמצאים כאן היום מפני שהילדים שלנו מסתכלים עלינו. מפני שיבוא יום, עוד עשר או עשרים שנה שבו הם ישאלו אותנו איפה היינו בחורף 2023 ואנחנו נגיד להם: היינו פה! היינו באשדוד! נלחמנו על המדינה שלנו!

כל מי שמכיר את ההיסטוריה של מדינת ישראל יודע: אין דבר שיכול לעמוד בפני קבוצה נחושה של אנשים שמוכנים להיאבק על מה שהם מאמינים בו. מי שלא מוותר, ינצח. מי שנחוש, ינצח. מי שלא מתייאש לעולם, ינצח. זה לא יהיה פשוט, זה לא יהיה קצר, אבל אנחנו נלחמים על הדבר הכי חשוב בעולם: על העתיד של הילדים שלנו.

אנחנו נלחם יחד בכל מקום, נלחם ברחובות, נלחם בכנסת, נלחם בבתי המשפט, לא נפסיק להלחם עד שננצח. הלוחמים והלוחמות של אשדוד. אני גאה להיות פה אתכם. תודה לכם, אין כמוכם בעולם.



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    רבות מחשבות בלב איש
    ועצת השם היא תקום ..

  2. 5

    מסית מי שמסרב ביום פקודה ובכה לאבא שלו זה אתה אין לך זכות דיבור ויהי רצון שהקב”ה יתבע ממך את מחיר ההסתה נגדו

  3. 4

    אני לא מבין מה אתם מביאים את כל דברי הבלע וההסתה של המחבל הזה מיהו בכלל
    אנחנו לא צריכים להשמיע אותו בתחנות שלנו. זה מה שהוא רצה ואנחנו נופלים כמו שה תמים לעולה. מה קורה איתנו

  4. 3

    פעם ראשונה שיש גייס חמישי במדינה שלא מפחד להסית בגלוי תסתמו להם את הפה.למחבלים האלו

  5. 2

    רשע מרושע, הס"מ בכבודו ובעצמו!! מתסיס ומפלג ומאשים בתוצאות את האחרים! פני הרשע!! רשע בן רשע!

  6. 1

    אתה לא תהיה מנהיג ולא ראש ממשלה
    אולי של כנופיות נשמאל שם אתה מתאים להנהיג
    אפס מטופס