השר לשעבר יועז הנדל: "זה לא זמן לחיפוש אשמים"

אסתי פלד 4 Comment on השר לשעבר יועז הנדל: "זה לא זמן לחיפוש אשמים"

שר התקשורת לשעבר יועז הנדל לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הציבור החרדי צריך להנמיך את הלהבות. שלא ייפתחו עוד דברים. אני איש ימין בעמדותיי המדיניות יותר מהליכוד. אבל אני ליברלי. יש פה מבחן אמיתי לכלכלה, צריך לראות את המצב הקיים. בלי לחפש תירוצים למה זה קורה" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת לשעבר יועז הנדל התראיין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס למצב בארץ בעקבות הרפורמה במערכת המשפט. "הפחד שלי הוא שעם ישראל יתפרק. לא מעניין עכשיו הסעיפים של הרפורמה, אנחנו מנהלים דיון על העצים בלי לראות את היער".

"יש פה אירוע פסיכולוגי. יש פה עניין של הלך רוח וזה משפיע על הכל. אני בעד חלקים גדולים מהרפורמה, אבל זה לא העניין עכשיו. צריך לראות שהעם לא מתפרק. אף אחד לא שולט במה שקורה כאן" אמר.

"יש פה רגשות אנטי חרדיות שעולות, הציבור החרדי צריך להנמיך את הלהבות. שלא ייפתחו עוד דברים" הוסיף הנדל. "אני איש ימין בעמדותיי המדיניות יותר מהליכוד. אבל אני ליברלי. יש פה מבחן אמיתי לכלכלה, צריך לראות את המצב הקיים. בלי לחפש תירוצים למה זה קורה".

"אני מחכה לרגע שכל הציבור החרדי בישראל יילך לצבא. או לשירות לאומי. אנחנו כרגע במצב דרמטי, ולא צריך לחפש אשמים. אין שום הנהגה לאירוע הזה" כך הנדל.

האזינו:



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    מה אתם מעלים אותו לשידור להשמיע את השקרים יש לו מספיק ערוצי תקשורת לדבר שם

  2. 3

    אולי תדבר אם אלו המסיתים והובילו אותנו למצב הקיים לקחת אחריות ולהרגיע את הרוחות הם ידעו מראש מה הם עושים אז תפסיק לשחק את הקוזק הנגזל

  3. 2

    אני בטוח שלא יגמר הפגנות והארנרכיה יתגבר אם יוותרו על הריפורמה