קידום בריאות לנשות קהילת סערט ויז'ניץ בחיפה

עפר גדנקן No Comments on קידום בריאות לנשות קהילת סערט ויז'ניץ בחיפה

מאות נשים השתתפו בכינוס איגוד הנשים של קהילת סערט ויז'ניץ בחיפה. מכבי נכחה באירוע על מנת להעמיק את הקשר והחיבור הישיר בין מכבי לקהילה, ולהעביר הרצאות בנושא קידום הבריאות. עמדתBMI דיגיטלית הועמדה לטובת המשתתפות והציעה בדיקות גובה ומשקל שנערכו על ידי אחות מומחית מטעם מכבי. במהלך הכינוס, מובילת השירות של מכבי זכתה לקבלת תעודת הוקרה אישית מידי הרבנית תליט"א, על פועלה למען כלל חברי מכבי בעיר.

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכינוס השנתי של ארגון 'נשי' של נשות קהילת סערט ויז'ניץ בחיפה שנערך בשבוע שעבר, כיבדו את האירוע בנוכחותן נציגות מטעם מכבי מחוז הצפון, שהעבירו הרצאות בנושא קידום בריאות. כמו כן,  עמדתBMI  דיגיטלית הועמדה לטובת המשתתפות, והציעה בדיקות גובה ומשקל שנערכו על ידי אחות מומחית מטעם מכבי, שהסבירה על האיזון המתבקש בין נתוני הגובה והמשקל, והעניקה טיפים מיוחדים לשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן.

בנוסף, נשאה דברים ד"ר איריס וולטוך, רופאת משפחה מוכרת ומוערכת במרפאת 'נווה הדר'. ד"ר וולטוך הרחיבה את הדיבור על דרכי השמירה על אורח חיים בריא, וכן העניקה מידע חיוני בנושא בדיקות מצילות חיים כחלק בלתי נפרד ממצוות 'ונשמרתם'.

לאחריה דיברה מנהלת המזכירויות במרחב, הגב' איריס שוברט, שנתנה למשתתפות סקירה על פריסת השירותים המורחבת של שירותי הבריאות מטעם מכבי בעיר ובשכונות, שזוכים ליהנות משירותי רפואה מורחבים ומקצועיים, הניתנים בשני המרכזים הרפואיים השוכנים בלב הריכוזים החרדיים, וממעטפת שירותים משלימים הניתנים במרכז הרפואי המורחב ברחוב הרצל. גב' שוברט הציגה בפני המשתתפות את מובילת השירות החדשה של  מכבי בעיר, הגב' אסתר פישמן. במהלך האירוע זכתה גב' פישמן לקבל תעודת הוקרה אישית היישר מידיה של הרבנית תליט"א, שבחרה להוקיר את פעילות מכבי ואת מסירותה של מובילת השירות לטובת כלל חברי מכבי בעיר.

החיבור של מכבי לחברי קהילת סערט ויז'ניץ בחיפה, נרקם תודות למנהל המרכז הרפואי רכסים וסגן מנהלת מרחב קריית אתא רכסים – הרב אליעזר רוזנברג. הרב רוזנברג הינו תושב המקום, ושימש שנים רבות כמוביל השירות של מכבי בחיפה, שבמהלכם הוביל וקידם בתבונה ובחכמה מהלכים חשובים למען כלל חברי מכבי.

מנהלת מרחב חיפה הדר-נשר גב' ליטל כהן; "מכבי גאה להיות שותפה באירועים קהילתיים, ולהרחיב את הפעילות המערכתית לקידום בריאות בקרב חברי מכבי, על מנת לדייק את המענים הרפואיים ולהרחיב ולהנגיש את התאמת השירותים לכלל החברים. מכבי תמשיך להוביל ולהתרחב כל העת בהתאם לצרכים הנדרשים".



0 תגובות