מנכ"ל משרד הבריאות ביקר בביה"ח שדה: "מחוייבים להיערך"

צבי טסלר No Comments on מנכ"ל משרד הבריאות ביקר בביה"ח שדה: "מחוייבים להיערך"

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, הגיע אתמול בלילה לבית החולים שדה בטורקיה במסגרת משלחת של צה"ל. "מה שרואים פה, בעיקר כשמסתובבים ברחובות, לא דומה לשום דבר שאנחנו מכירים. זה מחייב אותנו כמערכת הבריאות לבחון כיצד להיערך לאירועים כאלו"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, הגיע אתמול בלילה, במסגרת משלחת של צה"ל יחד עם ראש אט"ל וקצין רפואה ראשי, לבית החולים שדה שהוקם ע"י צה"ל ומשרד הבריאות באזור האסון בטורקיה. המשלחת הגיעה לביקור למספר שעות וחזרה לארץ בלילה.

המנכ"ל פגש בבית החולים את ד"ר ספי מנדלוביץ, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, שהיה חלק מהקמת בית החולים ושיחד עם צוות המשלחת טיפל בפצועים הרבים, כמו גם היה הגורם המקשר מול משרד הבריאות הטורקי וארגון הבריאות העולמי.

בר סימן טוב: "אנחנו נוטים לחשוב שראינו כבר הכל, אבל מה שרואים פה, בעיקר כשמסתובבים ברחובות, לא דומה לשום דבר שאנחנו מכירים. זה מחייב אותנו כמערכת הבריאות לבחון כיצד להיערך לאירועים כאלו בצורה הטובה ביותר".

"מעבר לכך – הביקור היה מרגש ומעורר גאווה לראות את הפעילות הישראלית בבית החולים. כבוד גדול למדינה, לצבא ולמערכת הבריאות, שנמצאים כאן בתנאים הלא קלים ומצילים חיים פשוטו כמשמעו".

"משרד הבריאות העביר תרופות רבות וציוד רפואי לטובת הטיפול בפצועים הרבים מאסון הטבע הקשה, שחלקם נותרו ללא קורת גג" אמר בביקור המיוחד.



0 תגובות