הנהג סיפר: "הייתי המום, לאן אנשים הגיעו?"

    אסתי פלד No Comments on הנהג סיפר: "הייתי המום, לאן אנשים הגיעו?"

    נהג המונית שפגש את עו"ד חודק בנסיעה מקרית ושמע ממנו את הדברים החמורים, סיפר ל'קול חי': "הוא אמר שצריך לירות בתומכי הרפורמה. נדהמתי"

    צילום: Kobi Gideon / Flash90.
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנחם בוטאביה, נהג מונית מאילת שהסיע את עורך הדין דוד חודק להרצאה בכנס עורכי הדין, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וסיפר על הדברים ששמע ממנו בנסיעה והזדעזע.

    "לקחתי את עורך דין חודק משדה התעופה למלון דן באילת", סיפר בוטאביה "ובדרך התפתחה ביננו שיחה על הממשלה ועל מה שקורה. הוא סיפר לי שהוא איש ימין אבל הרפורמה המשפטית, 'הדיקטטורה הזו' לדבריו צריכה להיפסק. אמרתי לו אוקיי מה יש שם, אני לא יודע מהי. אבל אני יודע שצריך לעשות משהו בעניין בתי המשפט. 'אם היית קורא את זה', הוא אומר לי, 'היית רואה שזו הפיכת המדינה לדיקטטורה'. הוא אומר לי 'אני אלחם בכל כוחי ואם אצטרך אשתמש באש חיה'. כשהוא אמר את זה אני נדהמתי. תוך כדי נהיגה הסתובבתי אליו ואמרתי לו אתה נראה לי אדם מכובד, אתה נראה לי עורך דין. הוא אומר לי 'כן באתי להרצות בכנס עורכי הדין כאן במלון דן'".

    "אמרתי לו 'מה שאתה אומר אלה דברים חמורים מאוד שקשה לי לשמוע'. 'אתה תילחם באש חיה נגד כל מי שתומך ברפורמה?' הוא אומר לי כן. 'זאת אומרת שאם אני תומך ברפורמה אתה תירה בי?' שאלתי אותו, הוא אומר לי כן", המשיך וסיפר הנהג בזעזוע.

    "הלכתי הביתה. אמרתי לעצמי אני אסתכל אולי אנחנו באמת טועים. בדקתי קצת מה הרפורמה אני לא רואה שום דבר ממה שהוא אמר". בוטאביה שיתף: "אני חושש לעצמי ולפרנסתי. אני אדם פשוט, הם יקברו אותי חי". 



    0 תגובות