ראש עיריית שדרות: "הכי מבזה שלא עושים כלום"

    אסתי פלד No Comments on ראש עיריית שדרות: "הכי מבזה שלא עושים כלום"

    אלון דוידי, ראש עיריית שדרות: "חושב "חושב שכל עוד ניתן חסינות לחמאס ולג'יהאד חסינות לא תהיה רגיעה. הרי לא הם ולא הפקודים שלהם חוששים שיחסלו אותם. אין מורל גבוה לתושבי הדרום ושדרות כאשר צה"ל פוגע באלו שפוגעים בנו. אני עשור ראש העיר, כל ילדיי גדלו כאן בשדרות, אין דבר יותר מבזה מאשר כך שיורים עליך ולא עושים דבר"

    צילום: צילום: חיים צח / לע"מ‎‏
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית שדרות אלון דוידי: "חושב "חושב שכל עוד ניתן חסינות לחמאס ולג'יהאד חסינות לא תהיה רגיעה. הרי לא הם ולא הפקודים שלהם חוששים שיחסלו אותם. רואים שמחבלים מחוסלים בג'נין, אבל זה לא נעשה בעזה. יפה שצה"ל אומר, אבל על מה? על זה שמנעו פיתות ממחבלים? אני תומך בצעד של שר האוצר לחלט את כספי הטרור, תומך בצעד של בן גביר למנוע מהמחבלים הטבות ואני נותן את הקרדיט לממשלה"

    "אין מורל גבוה לתושבי הדרום ושדרות הוא זה שצה"ל פוגע באלו שפוגעים בנו. אני עשור ראש העיר, כל ילדיי גדלו כאן בשדרות, אין דבר יותר מבזה מאשר כך שיורים עליך ואנחנו שומעים שלא עושים שום דבר. אנחנו בוכים ומתפללים לרפואת הפצועים והמשפחות אבל הריבון, ממשלה צריכה לעשות רפורמה מקיפה, צריך להגיד לחמאס ולג'יהאד אתם על הכוונת שלנו, רק כך תהיה רגיעה".

    האזינו:

     



    0 תגובות