נציגי משפחות הנספים באסון מירון נפגשו עם השר פרוש

    נתי קאליש 3 Comment on נציגי משפחות הנספים באסון מירון נפגשו עם השר פרוש

    שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, כינס היום במשרדו את נציגי משפחות 45 הנספים באסון מירון. הפגישה הוקדשה לשמוע את דבר המשפחות, שהעלו מצוקות רבות בהן נתקלו בשנה האחרונה. סוכם על הקמת פורום מצומצם של נציגי המשפחות שיעמדו בקשר שותף עם צוות השר והפרויקטור

    9:08
    26.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"ח-נ"ט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, כינס היום במשרדו את נציגי משפחות 45 הנספים באסון מירון. בפגישה השתתפו הפרויקטור המיועד יוסי דייטש, מנכ"ל המשרד אסף יזדי, בכירי המשרד, לצד נציגים רבים מבין 43 המשפחות שאיבדו את יקיריהם באסון הכבד.

    בפתח הפגישה הביע השר פרוש את השתתפותו בכאב המשפחות ואת כוונתו לפעול איתן בשיתוף פעולה לעילוי נשמת הנספים והצלחת מעמד ההילולא. "לא באתי פה לדבר, הגענו לכאן, אני והצוות שלי, לשמוע אתכם ואת מה שחשוב לכם", אמר לנציגי המשפחות.

    הפרויקטור המיועד דייטש הדגיש בפני המשפחות כי יעדכן אותם בתהליכים לקראת מתווה ההילולא וציין כי לא יתאפשר להגיע למתווה מושלם כבר השנה, בעוד 96 יום, אך המטרה היא להגיע למקסימום האפשרי.

    מרבית הפגישה הוקדשה לשמוע את דבר המשפחות, שהעלו מצוקות רבות בהן נתקלו בשנה האחרונה, כולל אי היענות לבקשותיהם לעלות להר ביום ההילולא, קיום אירועים ללא תיאום מראש איתם, ובירוקרטיה ללא רגישות.

    בסיום הפגישה סוכם על הקמת פורום מצומצם של נציגי המשפחות שיעמדו בקשר שותף עם צוות השר והפרויקטור, בשם ובתיאום עם כל המשפחות, למען דאגה לכל צורכיהם.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מי הם נציגי המשפחות?
      נראה שהגיעו לשם אנשים שמעוניינים בקידום צרכים אישיים לפני הדאגה לכולם וכנראה גם לדאוג לרישיון עלייה עם רכב פרטי להר ביום ההילולא

    2. 2

      מה הבעיה בלקיים אירועים ללא תיאום איתם
      זה המדינה עושה ושהם יעשו לבד
      זה נשמע שמעכשיו כל מה שיהיה במירון מהשנה יהיה אך ורק אחרי שהם יאשרו ושהם ינהלו את האירועים שם ולא מאיר פרוש
      לכאורה אני טועה אבל זה מה שנשמע מהכתבה

      1. ממש לא, הכוונה היא לארועים לזכר הנספים, שלא תמיד התקיימו בתאום ובצורה הראויה בעיני המשפחות, לתאם איתם ארוע לזכר הנספים זה מינימום כבוד, מה יש לך נגדם?