בן גביר מכריז על רפורמה: "אלפי רישיונות נשק בחודש"

בנצי לייזרוביץ No Comments on בן גביר מכריז על רפורמה: "אלפי רישיונות נשק בחודש"

השר בן גביר מוביל רפורמה דרמטית באגף רישוי כלי ירייה ומודיע כי כוח האדם יגדל משמעותית ויאושרו אלפי כל נשק בחודש

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים אתמול (רביעי) פגישה נוספת עם עובדי אגף רישוי כלי ירייה במשרדו וקיבל שורת החלטות לרפורמה דרמטית באגף, שיאפשרו לדבריו אישור של אלפי כלי נשק בחודש.

בין השאר הוחלט על הגדלה משמעותית של כוח האדם באגף, כמעט פי שניים מכוח האדם הקיים, הגדלה של שעות וימי הפעילות והכפלת מספר הראיונות בכל שעה.

בנוסף הוחלט על ביטול חובת הראיון לאנשי כוחות הביטחון, למי שהוא קצין בצבא, איש משטרה, שב"ס, כבאות, שב"כ, מוסד ומג"ב מה שיחסוך זמן ועומס רב על מחלקת הראיונות, יקצר משמעותית את ההליך ויאפשר הנפקה של אלפי רישיונות נשק בחודש.

למעלה מ-17,000 בקשות לרישוי נשק שהוגשו בשנה האחרונה, עדיין נמצאות בטיפול של האגף והיעד במשרד לביטחון לאומי בעקבות הרפורמה הוא לבצע לפחות בין 5,000 ל-8,000 ראיונות בחודש ולשחרר את רשימת ההמתנה הארוכה שהצטברה במשרד.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "אני שמח מאוד שבאגף לכלי ירייה נרתמים למאמץ למען האפשרות שאזרחי ישראל יגנו על עצמם. שני אירועים שהיו בסוף השבוע הוכיחו את ההבדל בין אירוע בנווה יעקב בו לא היה אזרח עם נשק ולצערנו הרב שבעה יהודים קדושים נטבחו, לבין האירוע בעיר דוד שלשמחתנו הרבה אזרח ירה בנשקו האישי ונטרל במהירות את המחבל. זו דוגמא מצויינת לנחיצות והחשיבות הרבה באזרחים נושאי נשק ועלינו מוטלת החובה למהר את ההליך ולקצר דרמטית את הבירוקרטיה, בשביל הילדים שלנו, בשביל החיים של כולנו".



0 תגובות