הפרוטקשן בצפון: ערבים נלכדו בתום מרדף מלווה בירי

בנצי לייזרוביץ No Comments on הפרוטקשן בצפון: ערבים נלכדו בתום מרדף מלווה בירי

המאבק ב"דמי החסות" בצפון הארץ: שני חשודים נלכדו בידי שוטרי מחוז צפון לאחר מרדף מלווה ביריות לאחר שהציתו ארבעה אוטובוסים של חברת אוטובוסים במספר זירות שונות בגליל. החשודים (20 ו-21) מראמה הועברו להמשך חקירה והיום צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית משפט השלום בעכו.

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הלילה סמוך לשעה 3:00 התקבלו מספר דיווחים על הצתת אוטובוסים ברחבי הגליל, שוטרי מחוז צפון פעלו במהירות הבזק והצליחו לזהות את רכבם של החשודים בנסיעה בסמוך לכפר ראמה, ניידות החלו לרדוף אחר הרכב, אשר נכנס לשטח והחשודים ניסו להימלט רגלית. השוטרים דלקו אחריהם ולכדו אותם לאחר ביצוע ירי אזהרה באויר. רכב החשודים ובו ממצאים הקושרים אותם לארוע נתפס.

החשודים (20 ו-21) מראמה הועברו להמשך חקירה במשרדי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב גליל במשטרת מחוז צפון והיום צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית משפט השלום בעכו.

מפקד המחוז הצפוני הביע את הערכתו לשוטרים שלכדו על חם אל החשודים: "השוטרים שלנו פועלים ביצירתית ובחוכמה כנגד תופעת הפרוטקשיין, הן במישור המודיעיני, והן בפריסת הכוחות ותיפעול אמצעי השליטה שלנו למתן תגובה מיידית. זה הבדל של שניות בן הצלחה לכשלון, בין ללכוד את החשודים ברכבם או בסמוך לו, לבין למצוא רכב שרוף בשטח לאחר שהחשודים כבר נמלטו. השוטרים שלנו יודעים זאת היטב, וכל ארוע מטופל בשיא המהירות תוך חתירה למגע, ורבות אף תוך לקיחת סיכון אישי. שאפו לשוטרים שלנו".



0 תגובות