ח"כ אוהד טל: "אף אחד לא מעל החוק – גם השופטים"

אייל ראובן No Comments on ח"כ אוהד טל: "אף אחד לא מעל החוק – גם השופטים"

ח"כ אוהד טל, הציונות הדתית לדוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו בעד התיישבות לפי החוק. סמוטריץ קיבל סמכויות במשרד הביטחון וככה זה צריך לעבוד. היו פגישות תיאום הכל ברור צריך לכבד את ההסכמים הקואליציוניים. המקרה של אריה דרעי מדגים למה הרפורמה במערכת המשפט מוצדקת, הרי אין מניעה שדרעי יכהן כשר, אלא השופטים אומרים שזה לא סביר בעיניהם. מה זה לא סביר? אף אחד לא צריך להיות מעל החוק, לא בהתיישבות ולא במערכת המשפט"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש ה"ציונות הדתית" ח"כ אוהד טל לדוד חכם במהדורת הבוקר: "גם אנחנו בעד התיישבות לפי החוק. סמוטריץ קיבל סמכויות במשרד הביטחון וככה זה צריך לעבוד. היו פגישות תיאום הכל ברור צריך לכבד את ההסכמים הקואליציוניים"

"אנחנו מאמינים בשלטון החוק. אני גם מאמין במה שאמר נתניהו שמגיע לרב דרוקמן שמאחז שנבנה על שמו יונצח ולא ייהרס. אנחנו בעד התיישבות בכל חבלי האאץ, האלטרנטיבה של הממשלה הקודמת רעה לכל תושבי ישראל. יש כאבי גדילה שאופייניים לממשלות בתחילת דרכן"

"מכאן והלאה אני מאמין שנמשיך בצורה טובה למען תושבי ישראל. המקרה של אריה דרעי מדגים למה הרפורמה במערכת המשפט מוצדקת, הרי אים מניעה שדרעי יכהן כשר, אלא השופטים אומרים שזה לא סביר בעיניהם. מה זה לא סביר? אף אחד לא צריך להיות מעל החוק, לא בהתיישבות ולא במערכת המשפט"/

האזינו לראיון המלא



0 תגובות