רוטמן: "אין קשר בין הרפורמה לנתניהו או משפטו"

    אסתי פלד No Comments on רוטמן: "אין קשר בין הרפורמה לנתניהו או משפטו"

    חה"כ שמחה רוטמן במהדורה המרכזית: "יש ניסיון ציבורי לקשר בין הרפורמה הזו לבין נתניהו או תיקיו המשפטיים. הציבור הצביע בעד רפורמה במערכת המשפט, יריב לוין ואני עוסקים בזה משך שנים רבות. זה נושא ליבה של מדינת ישראל"

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 2 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת החוקה, חה"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית), שוחח הערב  (שני) עם גואל ועקנין במהדורה המרכזית על הרפורמה המשפטית. "יש ניסיון ציבורי לקשר בין הרפורמה הזו לבין נתניהו או תיקיו המשפטיים. הציבור הצביע בעד רפורמה במערכת המשפט, יריב לוין ואני עוסקים בזה משך שנים רבות. זה נושא ליבה של מדינת ישראל ויש נטייה לקשור הכל לנתניהו".

    "אני לא חושב שיש קשר בין הרפורמה למשפט נתניהו אלא אולי בזה שמשפט נתניהו גרם לרבים בציבור להבין את הצורך בתיקון המערכת", הוסיף רוטמן. "אני עוסק בנושא הזה שנים רבות. הסוגיה הזו הבשילה ציבורית כי הגיעו מים עד נפש. בעבר נבחרי ציבור לא הבינו את הנושא בכלל".

    על הביקורת: "אני לא מצליח לדמיין סיטואציה שבה בג"ץ עוצר את הכנסת או הממשלה מלבצע מהלך שמאל או משהו נגד החרדים. זה לא קרה מעולם. למשל בהתנתקות – מערכת המשפט לא רק שלא בלמה אלא עזרה. עכשיו מספרים לנו שמערכת המשפט תגן על הימין כאשר השמאל יהיה בשלטון. זה לא תפקידו של בית המשפט למנוע מהלכים מדיניים, בין אם אני מסכים איתם ובין אם לא".



    0 תגובות