אבי בלום: "מופרך לומר שנתניהו לא רוצה רפורמה"

    אסתי פלד No Comments on אבי בלום: "מופרך לומר שנתניהו לא רוצה רפורמה"

    הפרשן אבי בלום במהדורה המרכזית: "אני לא קונה את זה שדרעי לא ידע על עיתוי הצגת הרפורמה. זה נוח לבוא מול השופטים בידיים נקיות. נתניהו שם את אוחנה כיו"ר הכנסת ולוין כשר המשפטים. מופרך לומר שהוא לא רוצה רפורמה"

    צילום: קול חי
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן ועוה"ד אבי בלום, שוחח הערב (שני) עם גואל ועקנין במהדורה המרכזית והתייחס למכתב ראשי הערים בנושא תקצוב החינוך החרדי. "חיים ביבס לא שונא חרדים, אבל הוא מזהה תהליך שבו הציבור החילוני מרגיש בפחד, שעוד רגע יכפו עליו לחבוש כיפה, אי אפשר להתעלם מחלקה של הציונות הדתית והפוליטיקאים החרדים בתחושה הזו, אבל אי אפשר להאשים אותם אחרי תקופה כזו".

    על התנהלות יו"ר המחנה הממלכתי: "גנץ רוצה למרכז את עצמו. אני חושב שמוקדם מידי לומר שהוא מחכה לפניה מנתניהו, אבל אם יבשיל מהלך עם סעודיה או שנתניהו ימאס בשותפיו מימין… הממשלה הזו כמה שבועות על כביש אבל כל יום מישהו אחר קורא תיגר".

    על בן גביר: "בן גביר יצטרך להביא בסוף תוצאות בנושא המשילות וחובת ההוכחה עליו. אני שומע שהוא במשרד כל יום בשבע בבוקר, אבל גם הוא מבין שכמה שהוא חשב שזה קשה, זה קשה פי כמה".

    בלום התייחס לרפורמה של לוין: "אני לא קונה את זה שדרעי לא ידע על עיתוי הצגת הרפורמה. זה נוח לבוא מול השופטים בידיים נקיות. נתניהו שם את אוחנה כיו"ר הכנסת ולוין כשר המשפטים. מופרך לומר שהוא לא רוצה רפורמה".



    0 תגובות