בעקבות איומים על חייו: אבטחה הוצמדה לבכיר בצה"ל

נתי קאליש 1 Comment on בעקבות איומים על חייו: אבטחה הוצמדה לבכיר בצה"ל

בצה"ל הוחלט לאבטח את דובר צה"ל רן כוכב כשהוא יוצא לסיורים בשטח ומסתובב במקומות הומי אדם, עקב איומים על חייו ושיח מתלהם נגדו בזמן האחרון

צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות איומים על חייו ושיח מתלהם ברשתות, בצה"ל החליטו היום (רביעי) למנות מאבטח צמוד לדובר צה"ל תא"ל רן כוכב, כשהוא יוצא לשטח ומסתובב במקומות הומי אדם. כך פרסם איתי בלומנטל הכתב הצבאי של 'כאן 11'.

לפני כשבוע וחצי ראש מועצת שומרון יוסי דגן תקף בחריפות את דובר צה"ל, לאחר שפורסם שחיילים בדובר צה"ל התבטאו נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון ונגד גורמים במערכת הפוליטית.

בשבוע שעבר, שוחח דגן עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" של 'קול חי' ואמר: "הרבה אנשים מרגישים שדובר צה"ל רן כוכב מוביל לפגיעה קשה באמון בדובר צה"ל. אני קראתי אתמול לרמטכ"ל לסגור את היחידה ולפתוח אותה מחדש".

רן כוכב

Flash90

ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד גיבה את דובר צה"ל: "אנחנו נותנים גיבוי מלא לרן כוכב מול הניסיון המחפיר לגרור אותו למחלוקת הפוליטית. זהו חלק מנסיון מסוכן לאיים על צה"ל ולהכפיף אותו לאינטרסים פוליטיים צרים. כל מי שצה"ל יקר לליבו צריך לצאת נגד מסע השיסוי המכוער הזה".

גם הרמטכ"ל יצא להגנת דו"צ וכלל חיילי היחידה והבהיר: "כל ניסיון לקשור בין דו״צ לפעילות פוליטית, הינו חלק מקמפיין מכוער שעליו להיפסק באופן מיידי ואין לו מקום".

 



1 תגובות

מיין תגובות