עו"ד ששי גז על תיק 4000: "תרגילי החקירה חרגו מהמקובל"

אסתי פלד No Comments on עו"ד ששי גז על תיק 4000: "תרגילי החקירה חרגו מהמקובל"

עו"ד ששי גז לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "חקרתי בחיי אלפי עדים. מה ששונה במקרה הזה, שתרגילי החקירה חרגו מהמותר. מה שהתיק של נתניהו עשה, זה שעכשיו כל הציבור רואה את מה שאנחנו רואים כל יום" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

תיקי נתניהו: במהלך הדיונים בבית המשפט, התביעה ביקשה להכריז על שלושה עדים כעדים עוינים, עו"ד ששי גז, שוחח על כך עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" ונתן את אבחנתו המשפטית למצב.

"תיק 4000 לא נראה טוב היום. אני סברתי מלכתחילה שהוא לא היה צריך להיות מוגש. היה צפוי שהעדים יעידו נגד החקירה, כי כולם עדיין סמוכים על יד שולחנו של נתניהו" פתח גז.

"אותי לא מפתיע מה שקורה עכשיו. חקרתי בחיי אלפי עדים. ככה חוקרים עדים, חקירה זה לא שיחה בין שני סוחרים. מה ששונה במקרה הזה, שתרגילי החקירה חרגו מהמותר, אגב, זה לא רק אצל נתניהו אני מכיר עוד תיקים שנעשו דברים מעין אלו" כך גז.

"מה שהתיק של נתניהו עשה, זה שעכשיו כל הציבור רואה את מה שאנחנו רואים כל יום. תיקי נתניהו הפכו את הציבור למשפטנים כמו שהקורונה הפכה אותנו לרופאים" אמר בהלצה.

"אני חושב שהם פשוט סימנו להם מטרה, ואצה להם הדרך. זהו תיק מכוער שלא היה אמור להיות מוגש בכלל. זה שנתניהו כעת ראש ממשלה, משפיע על העדים. יש הבדל בין עד שמעיד על ראה"מ לשעבר, לבין עדות על ראש ממשלה מכהן. על השופטים זה לא משפיע, כי עובדה שהכתב אישום הוגש כשהוא כיהן כראה"מ".

"לדעתי שופטים לא מושפעים מדעות פוליטיות, הם מושפעים יותר מהלך הרוח בציבור, ובכזה תיק בעייתי קשה לראות אותם משתכנעים".

האזינו לריאיון המלא:

 



0 תגובות