ניסים ואטורי: "מאמין שהשופטים יגיעו לדין צדק"

    אייל ראובן 1 Comment on ניסים ואטורי: "מאמין שהשופטים יגיעו לדין צדק"

    חה"כ ניסים ואטורי במהדורת הבוקר: "כל עד במשפט נתניהו מעיד שהוא עבר דברים איומים בחקירות. יכול להיות שיש על השופטים לחץ של התקשורת. אני חושב שבסוף הם יגיעו לדין צדק"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    8:14
    23.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on אשליית השליטה על החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ניסים ואטורי (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) והתייחס לדברי המפכ"ל לשעבר, אמש. "אלשיך אפילו לא הסמיק, בעבר אמר שהוא מכיר כל פסיק בחקירות נתניהו. כל עד במשפט מעיד שהוא עבר דברים איומים בחקירות. אלשיך חושש שיתגלו כל הדברים שהוא עשה בחקירות האלה. פתאום הוא בעד הסדר טיעון".

    לדבריו "אני שוקל בחיוב להגיש הצעה להקמת ועדת חקירה לנושא הזה. הפילו ראש ממשלה בחקירות סרק. לנו היה ברור כל הזמן שמדובר ברדיפה. כשיסתיימו התיקים נשקול בחיוב ועדת חקירה".

    "תראה מה אומרים כל העדים אחד אחרי השני. השופטים צריכים לדחות הכל על הסף עכשיו", הוסיף. "אני חושב שהם רוצים להראות שהם ניטרליים כי עדיין יש חשש מרדיפה, יכול להיות שיש על השופטים לחץ של התקשורת. אני חושב שבסוף השופטים יגיעו לדין צדק".

    לאחר מכן התייחס ואטורי לתכני הלימוד בבתי הספר: "פנו אלי הורים מגימנסיה בראשון לציון ואומרים לי תראה את תוכנית הלימודים של הילד שלי, איפה היהדות? איפה ארץ ישראל? מדירים את לימודים היהדות וההיסטוריה של עם ישראל. אני מכין חוק בנושא. לדעתי החילונים עושים יותר רעש ממה שזה. יש הרבה הורים שרוצים שהילדים ילמדו תכנים יותר יהודיים".

    בתוך כך, הוא התייחס לאותם שמצהירים ודוגלים בדרכו של ראש הממשלה הראשון: "אנשים לא יודעים מי זה בן גוריון. הוא נצמד למגילת העצמאות שבה מדובר על מדינה יהודית. בן גוריון היה נחשב היום לימני קיצוני לפי ההתבטאויות שלו".

    על יחסיו על חה"כ דוד ביטן: "ביטן עובר ימים לא קלים. עד מדינה שמקבל 12 מיליון שקל ימכור את כל היקר לו וזה מה שקורה כנראה בסיפור של ביטן".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למי דומה זה שבתמונה רמז לאחד השדרנים