ביסמוט: "אין רצון לפגוע בעולים, אבל זו מדינה יהודית"

    אייל ראובן 1 Comment on ביסמוט: "אין רצון לפגוע בעולים, אבל זו מדינה יהודית"

    חה"כ בועז ביסמוט במהדורת הבוקר: "הלך הרוח במדינה הולך להשתנות. נגמר העליהום נגד הקהילה החרדית שהם אחים שלנו; הסטטוס קוו במדינה יישמר. הוא פועל לטובת שני הצדדים"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    8:14
    23.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on אשליית השליטה על החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ בועז ביסמוט (הליכוד), אומר בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) כי אך אף אחד אינו מעוניין לפגוע בחוק השבות, אך יש לשמר את הרוב היהודי במדינה.

    הוא התייחס גם לפסקת ההתגברות: "לא נבהלתי מזה בעבר ולא היום. זה נעשה בדמוקרטיות רבות. אבל אנחנו שומעים מאז תחילת המו"מ כל כך הרבה רעשים ואי דיוקים שהייתי מציע להמתין. כל כך הרבה דברים נזרקים לאוויר".

    "הלך הרוח במדינה הולך להשתנות. נגמר העליהום נגד הקהילה החרדית שהם אחים שלנו. לא תשמע יותר משפטים מתועבים כמו לזרוק למזבלה", אומר ביסמוט ומבהיר: "הסטטוס קוו במדינה יישמר. הוא פועל לטובת שני הצדדים". 

    ביחס לנושא החשמל: "שאלו אותי הבוקר במקום אחר למה נתניהו היה צריך להתנצל, אמרתי להם אתם הדלקתם מדורה, מה אתם מתפלאים שאנחנו באים לכבות אותה. אנחנו מאוד גאים בקואליציה ובממשלה הנרקמת. זו שותפות של ערכים ועקרונות. יש לנו הרבה משותף".

    על חוק השבות: "כל דבר שאנחנו מציעים, מצד הימין או החרדים, מיד בתקשורת זה געוואלד וקץ הדמוקרטיה או הקשר עם התפוצות. המצדדים בחוק אומרים אנחנו רוצים לשמר את הרוב היהודי בישראל. אומרים המתנגדים כיצד אתה יכול לא להסכים לאותו נכד שבא ומתגייס לצבא, התשובה שלי להם היא מה עם אותו אחד שמגיעים עם מסמכים מזויפים…"

    "זאת מדינת הלאום של העם היהודי. אף אחד לא רוצה לפגוע בעולים ובעלייה. אבל זו מדינה ליהודים. יש נתונים ומספרים ומותר לנו לבחון את זה מבלי לשמוע את הזעקות", הדגיש. 



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא מדי חושש מהתקשורת במקום להשתמש עם הנסיון שלו ללחום נגד הצביעות והשקר ואגנדות ברורות שהם מנסים להוביל