ח"כ עמיחי אליהו: "לפטר את היועצת המשפטית"

אייל ראובן No Comments on ח"כ עמיחי אליהו: "לפטר את היועצת המשפטית"

ח"כ הרב עמיחי אליהו מ'עוצמה יהודית' לקאהן וחכם ב"מהדורה המרכזית": "פקיד צריך לממש את רצון הממשלה הנבחרת. היועמשי"ת לא הכי מקצועית, מלבד זאת בתחום הערכי היא לא מתאימה" | האזינו

צילום: משה ביטון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ הרב עמיחי אליהו (עוצמה יהודית) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורה המרכזית", והתייחס למשא ומתן עם הליכוד, ולשינויים הנדרשים במערכת המשפט.

הרב עמיחי אליהו פתח את השיחה: "אנחנו מרגישים בימים האחרונים שיש איזו נסיגה במו"מ. הליכוד מנסה לעגל פינות. אנחנו לא רוצים למצוא את עצמנו בעוד חצי שני בלי ששינינו את מה שאנחנו רוצים".

"אנחנו רוצים לוודא הליכוד יהיה מחויב למה שהוא חותם איתנו. כולנו מבינים שזו פוליטיקה וצריך לצבור כמה שיותר כדי להשפיע על הציבור שבחר בך".

"כולנו הגענו עם אופוריה אחרי הניצחון והיו לכולם ציפיות גבוהות. כגודל הציפיה כך האכזבה עכשיו שלא קמה ממשלה. אבל זה טבעי שהמשא ומתן מתיש".

לגבי פסקת ההתגברות אמר: "לא תהיה פסקת התגברות לפני הקמת הממשלה, אבל כולנו חתומים על זה שזה יקרה. אנחנו צריכים גם לפצל את תפקיד היועמ"ש. וגם לשנות את שיטת בחירת השופטים".

"להעביר רק את פסקת ההתגברות זה רק נותן כח לבית המשפט. זה בעצם מאשר את זה שהוא פוסל חוקים. צריך לראות איך לעשות את זה בחכמה. ולהעביר במקביל אליה עוד דברים" הסביר הח"כ.

"אני חושב שכל החברים בליכוד מבינים שצריך את השינויים. רואים איך היועצת המשפטית הזו פועלת, היא צריכה ללכת הבייתה, היא לעומתית, זו דעתי. פקיד צריך לממש את רצון הממשלה הנבחרת".

"גם בתחום המקצועי היא לא הכי מקצועית, מלבד זאת בתחום הערכי היא לא מתאימה. אולי אפשר לתת לה עוד כמה חודשים לראות אם המקצועיות שלה תהיה משמעותית, אם לא יש להחליף אותה".

האזינו לריאיון המלא:



0 תגובות