ח"כ גוטליב: "הזדעזעתי מהתנהלות יועצי נתניהו"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ גוטליב: "הזדעזעתי מהתנהלות יועצי נתניהו"

    חה"כ טלי גוטליב ב'מהדורת הבוקר': "לפני נאום הבכורה שלי נכנסו אלי צחי ברוורמן ואיקי כהן מלשכת נתניהו וביקשו ממני, ברוב חוצפתם, להיות ממלכתית ורכה יותר. הזדעזעתי מזה; חבל מאוד שדיסטל לא תכהן כשרה. אישה נפלאה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    10:37
    04.06.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' יצחק בריק בתחזית פסימית: "לא נוכל לנצח"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ טלי גוטליב (הליכוד), תוקפת בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), את יועצי יו"ר הליכוד, שביקשו ממנה להתנהג "באופן ממלכתי יותר".

    "לפני נאום הבכורה שלי נכנסו אלי צחי ברוורמן ואיקי כהן מלשכת נתניהו וביקשו ממני, ברוב חוצפתם, להיות ממלכתית ורכה יותר. אני הייתי משאירה את הדבר המביש הזה בלשכתי לדיראון עולם. אבל זה הודלף לבן כספית שהגה את תיק 1000 ושונא את נתניהו. אני הזדעזעתי מזה", אמרה גוטליב.

    היא התייחסה לכוונתה לכהן כחברת כנסת ולא ליטול תפקיד מיניסטריאלי: "אני עורכת דין ואני יודעת איך מחוקקים חוקים ואיך אפשר להוביל אותם. לא הייתי צפויה להיות שרה כי זו קדנציה ראשונה שלי ולא רציתי להיות סגנית שרה כדי לטפוח לעצמי על השכם. כשאתה סגן שר אתה לא יכול להוביל חוקים ויש הרבה חוקים חשובים להוביל. אני לא אומרת שסגן שר זה תפקיד מיותר".

    על הצעת החוק שהגישה להעמדה לדין של מטרידי חיילים: "תהיה לזה תמיכה של הקואליציה. למה שלא תהיה עבירה של הכשלת חייל במילוי תפקידו כמו שיש לגבי שוטרים? חיילים נאלצים להתמודד עם קיצוני שמאל שמשפילים אותם ויורקים אליהם וקוראים להם כובשים. לו דעתי תישמע אסור בכלל להפגין במקומות כאלה. לא מוכנה שחיילים יצטרכו להתמודד עם זה".

    גוטליב נשאלה לדעתה על ההצבעה הפנימית בליכוד לתפקיד יו"ר הכנסת: "מה זה בחירה חשאית של חברי כנסת? הדברים צריכים להיות גלויים; יש מועמדים מעולים. כל אחד מביא את היכולות שלו. לי חשוב שיו"ר הכנסת יהיה מספיק אמיץ להגיד לח"כים הערבים לדבר בעברית במליאה".

    על הפרסום לפיו גלית דיסטל לא תתמנה לשרה: "חבל מאוד. היא אישה נפלאה, חכמה ואמיצה. אני מצפה לראות אותה בקדמת הבמה כי מגיע לה ולנו. היא שמה את האזרחים לפני טובתה האישית. דלתה פתוחה בפני כולם".



    0 תגובות