חשד לפיגוע בבאר שבע: חייל נדרס כשהלך על המדרכה

בנצי לייזרוביץ No Comments on חשד לפיגוע בבאר שבע: חייל נדרס כשהלך על המדרכה

סמוך לשעה 08:30 בבוקר התקבל דיווח על אירוע דריסה של הולך רגל בדרך אילן רמון בבאר שבע. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים סורוקה בעיר. נפצחה חקירה, כל הכיוונים נבדקים, ייתכן ומדובר בפיגוע מכוון

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סמוך לשעה 08:30 בבוקר התקבל דיווח במשטרת ישראל כי רכב פרטי בו נהג בן מיעוטים פגע בהולך רגל ברחוב אילן רמון והמשיך בנסיעה עד שהפסיק נסיעתו לאחר כמה עשרות מטרים. נהג הרכב נעצר ונלקח אף הוא לטיפול רפואי. נפתחה חקירה, וכל הכיוונים נבדקים.

תיעוד האירוע:

video
play-sharp-fill

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה צעיר (צוער בחיל האוויר) כבן 18 במצב בינוני עם חבלה בגפיים.

החובשים של מד"א ליאור פז ורון-אל ישראלי סיפרו: "כשהגענו ראינו את הפצוע שוכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלה בגפיים. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב שעלה על המדרכה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו לבי"ח כשהוא במצב בינוני."

video
play-sharp-fill

מבית החולים סורוקה נמסר: "לחדר הטראומה במלר"ד סורוקה פונה נער בן 18 לאחר דריסה. לאחר ייצוב מצבו בחדר טראומה הועבר לחדר ניתוח. הוא סובל מפגיעת גפיים ומצבו מוגדר בינוני".

ד"ר דן שוורצפוקס, סגן מנהל סורוקה מרכז רפואי ומנהל המיון הפנימי על מצבו של הפצוע:

video
play-sharp-fill

בתום הערכת מצב שערך מפקד מרחב נגב תת ניצב נחשון נגלר, בזירת האירוע, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית נגב, וכאמור, כלל כיווני החקירה נבדקים, ויש חשד שמדובר בפיגוע על רקע לאומני.

תנ"צ נחשון נגלר: "ממה שאנחנו מבינים, הדריסה בוצעה בכוונה. הנהג הדורס עצור והוא נמצא בחקירה". האזינו לסיכום האירוע:

 



0 תגובות