תיעוד מרומניה: הנגידים יצאו עם האדמו"ר למסע קברי צדיקים

נתי קאליש No Comments on תיעוד מרומניה: הנגידים יצאו עם האדמו"ר למסע קברי צדיקים

נגידי חסידות סאסוב יצאו למסע הקודש של 48 שעות לקברי צדיקים בהונגריה ורומניה בראשות כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א | גלריה

יואל ב. צילום: יואל ב.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קבוצה של קרוב ל- 50 אברכים יצאו למסע בזק בן יומיים, לאחר שתרמו כל אחד סכומים גדולים של עשרות אלפי שקלים לטובת קופת "קשר של קיימא" של החסידות.

ביום שני בבוקר נקבצו כולם בנמל התעופה בן גוריון שם קיבלו ערכה יפה עם צידה לדרך, ועלו על טיסה להונגריה. בנחיתתם בדברצן התקבלו בבנין הטרמינל המקומי ע"י מארגני המסע שהגישו להם עוגות טריות ושתיה חמה וקרה, שהוכנו ע"י רבי שייעל'ס הויז בקרעסטיר.

משם יצאו באוטובוס מפואר לעבר העיר אוהעל שם פקדו את ציונו של מרן בעל הישמח משה זי"ע. בציון התקיימה תפילה מיוחדת בראשות כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א שגם נשא מדיברותיו במעלת הצדיק זי"עא.

משם נסעו לקרעסטיר שם התקיימה אמירת תהילים בחדרו של ר' ישעי', ולאחר מכן סעדו ליבם בסעודה מכובדת כמנהג המקום.

כחצות הלילה עלו כולם ביחד לציון הקודש בקרעסטיר שם התקיים מעמד תפילה מיוחד לפרנסה ומעמד התעוררת מרומם בשירה ודביקות לפעול ישועות מהצדיק.

תיעד: יואל ב.

למחרת בשעות הצהריים עלו לציון הקדוש של הרה"ק רבי חנוך העניך מסאסוב זי"ע, ולאחמ"כ יצאו לעבר העיר סיגעט שם עלו לאוהל של רבני סאטמאר בעל הייטב לב, הקדושת יו"ט, והעצי חיים זי"ע שם התקיים מעמד תפילה והתעוררת שלאחריו כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א נשא דרשה על גודל מעלת הצדיקים הטמונים שם.

בסיום המסע הגיעו לבניין המפואר של בית המדרש והכנסת אורחים של קהילת סאטמר בעיר סיגעט שם חיכתה למשתתפים סעודה עשירה כשבמהלכה חולקו מתנות יוקרתיות לכמה מנגידי החצר.

 



0 תגובות