ח"כ עמיחי אליהו: "באתי לחזק את היהדות במרחב הציבורי"

    אייל ראובן 2 Comment on ח"כ עמיחי אליהו: "באתי לחזק את היהדות במרחב הציבורי"

    ח"כ הרב עמיחי אליהו מעוצמה יהודית לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "רוב העם בישראל מאמין. ויש פה מי שרוצה לנתק את עם ישראל משורשיו. אנחנו צריכים לבטל את החינוך הפרוגרסיבי, ולהביא חינוך יהודי" | האזינו

    צילום: משה ביטון
    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עמיחי אליהו לאיתי גדסי וליענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "שהסתובבתי בשטח הרגשתי את הרצון של הציבור לשינוי וריפוי, מוטל על כתפנו הרבה משימות ואנחנו נצטרך לעמוד בהם. למדתי רבות על המערכת בכנסת, אני יודע שזה מאתגר, אבל אנחנו הולכים לעבוד קשה. העם אמר אמירה ברורה שהוא רוצה יותר יהדות".

    "הנושא החשוב לי זו היהדות במרחב הכללי עבור הציבור הכללי. הבוקר התקשרה אליי אמא חילוניה שהתלוננה שבבית ספר של הבן שלה אין מזוזות" סיפר.

    "רוב העם בישראל מאמין. ויש פה מי שרוצה לנתק את עם ישראל משורשיו. אנחנו צריכים לבטל את החינוך הפרוגרסיבי, ולהביא חינוך יהודי. בממשלה האחרונה הם עשו מה שהם רוצים, והגיע עכשיו הזמן שאנחנו נעשה את זה".

    "כל אחד רוצה למקסם את הכוח שלו, וזה בסדר. אני מקווה שיהיה רב ראשי תלמיד חכם וירא שמיים. אני כמובן אעדיף שהוא יהיה מבית המדרש של סבי ושל הרב קוק, אבל לא כל דתי טוב יותר מחרדי, ולא כל חרדי טוב יותר מדתי, העיקר שיהיה ירא שמיים".

    האזינו:

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      סבו הוא הרב מרדכי אליהו זכר צדיק וקדוש לברכה…

    2. 1

      ד' ישמור מה מלמדים היום תלמידים בבתי הספר החילונים. ישנם בתי ספר שמכניסים לימוד נ צ ר ו ת במסווה של לימודי היסטוריה !!!!