עמיחי אליהו: "מי שמפחד מאיתנו – פשוט לא מכיר אותנו"

    אייל ראובן 1 Comment on עמיחי אליהו: "מי שמפחד מאיתנו – פשוט לא מכיר אותנו"

    חה"כ הנבחר עמיחי אליהו שוחח עם 'קול חי' ואמר כי צריך קודם כל להכניס תכנים יהודיים למערכת החינוך הכללית, לחזק את מעמד הרבנות הראשית ולטפל במערכת המשפט; "אם היא תנשוף בעורפנו לא נוכל לעשות כלום"

    צילום: באדיבות המצלם
    22:09
    02.06.24
    איתי גדסי No Comments on ח"כ אילוז מודה: "הייתה טעות לתת לגנץ וטו על הגיוס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עמיחי אליהו, חה"כ הנבחר מטעם עוצמה יהודית, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון). "הולכת לקום פה ממשלת חלומות שהתפללנו עליה הרבה זמן. הדבר המרכזי שצריך לטפל בו זה הקשר לציבור המסורתי, כמו למשל התוכן הנלמד במערכת החינוך – שם יש ניתוק מהשורשים, וכן צריך לטפל בחיזוק מעמדה של הרבנות הראשית והמקומית ועוד".

    על תיק הדתות: "אני לא מעורב במשא ומתן. אני יודע שהנושא הזה חשוב גם לנו וגם לסמוטריץ'; הודענו מראש שאנחנו מראש מתנהלים בנפרד מהציונות הדתית, אבל כמובן שאנחנו מתואמים ועובדים בסנכרון".

    הוא התייחס לדרישתו של בן גביר את תיק ביטחון הפנים: "אם יש מישהו שידע לעשות את הדברים ולהחזיר את הביטחון, אם רק יתנו לו את הכלים – זה בן גביר. הוא יעשה את הדברים מתוך דאגה גם לשוטרים. הבטחנו לבוחרים שלנו לטפל בנושא הביטחון האישי. זה תיק מאתגר וזה רק מעיד שאיתמר מוכן להכנס תחת האלונקה כדי לשנות".

    עוד הוסיף והדגיש: "בכל דבר שנעשה – אם מערכת המשפט תנשוף בעורפנו לא נוכל לעשות כלום ולכן צריך קודם כל לטפל בזה: פסקת התגברות, שינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים, ביטול המלצות ועדת שנער בנושא החינוך הממלכתי ועוד".

    אליהו התייחס לחששות בציבור מהמפלגה ונציגיה: "כל מי שמפחד זה אנשים שלא מכירים אותנו. מי שמכיר אותנו יודע שאנשים אחים אנחנו. אין פה שום מגמה של שנאה אלא להיפך, אנחנו באים מתוך אהבה לעם הזה ולמדינה הזאת".



    1 תגובות

    מיין תגובות