השביתה תוקפא: סגן שר הביטחון נפגש עם נציגי הרבש"צים

איתי גדסי No Comments on השביתה תוקפא: סגן שר הביטחון נפגש עם נציגי הרבש"צים

ארגון הרבש״צים הסכים להקפיא את השביתה לעת עתה לתקופה של 3 חודשים כדי לתת למשרדי הממשלה לקיים עבודה מקצועית מסודרת שתחייב החלטות פרקטיות הנוגעות למעמדם ותנאיהם של רכזי הביטחון

צילום: דוברות מועצה אזורית בנימין
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר מספר ימים של שביתה, נועד סגן שר הביטחון ח"כ אלון שוסטר, בהנחיית שר הביטחון בני גנץ, עם נציגי רכזי הביטחון ביישובים המאוימים (הרבש"צים), כדי לדון בדרישות ובצרכים שהציפו רכזי הביטחון בהמשך לשיח שמקיים משרד הביטחון בתקופה האחרונה.

לפי הודעה משותפת שיצאה מטעם הצדדים, סגן השר הביע הערכה גדולה לרכזי הביטחון שפועלים לילות כימים למען ביטחון אזרחי מדינת ישראל תושבי היישובים ושותפים בעול הבטחוני.

צילום: דוברות מועצה אזורית בנימין

דוברות מועצה אזורית בנימין

עוד נמסר, כי הוא הביע מחוייבות לעסוק בנושא לעומק לאחר תקופת הבחירות כדי לדאוג למעמדם ולבצע הסדרה בתחום מיד לאחר תקופת הבחירות משום שבשלב זה לא ניתן לקבל החלטות מעשיות ולקיים עבודה סדורה.

סגן שר הביטחון פנה לרכזי הביטחון ואמר להם כי "מדינת ישראל נמצאת בתקופה ביטחונית מאתגרת ובעת הזו שביתה מצידם מעמידה בעיות ביטחוניות מהותיות".

בעקבות הדברים, הסכים ארגון הרבש״צים להקפיא את השביתה לעת עתה לתקופה של 3 חודשים כדי לתת למשרדי הממשלה לקיים עבודה מקצועית מסודרת שתחייב החלטות פרקטיות הנוגעות למעמדם ותנאיהם של רכזי הביטחון.

איתי הופמן, יו"ר ארגון הרבש״צים מבית ההסתדרות הלאומית הודה לסגן השר שוסטר על הקדשת הזמן לשיח ולמחוייבותו לנושא מיד לאחר הבחירות. "מודה לישראל גנץ ראש מועצת בנימין על האירוח ועל גילוי האחריות והבנה ברגישות המצב ולראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן על השתתפותו בפגישה דחופה זו. אני בטוח כי עם אוזן קשבת, כפי שגילה סגן שר הביטחון שוסטר ובגיבוי שמעניק למהלך שר הביטחון, ניתן להגיע להבנות לטובת ביטחון אזרחי ישראל ולמען הסדרי העסקה ראויים של הרבשצים".

ההידברות הממושכת בין רכזי הבטחון לבין סגן השר אלון שוסטר נעשתה בתיווכו של ראש מועצת בנימין ישראל גנץ. הפגישה בין הצדדים נערכה בלשכתו של ישראל גנץ בבנין המועצה האזורית יחד עם ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן.

ראש המועצה ישראל גנץ: "אני מודה לסגן השר אלון שוסטר על הרגישות ועל האוזן הקשבת האמיתית למצוקות וכן לרבשצי"ם על האחריות שגילו בעת הזאת. כולם מחוייבים לרווחתם ונסייע כדי שכך יהיה".



0 תגובות