פעילות נרחבת בשכם: חוסל אחד מבכירי "גוב האריות"

קובי פינקלר No Comments on פעילות נרחבת בשכם: חוסל אחד מבכירי "גוב האריות"

במהלך הפעילות פשטו כוחות הביטחון על דירת מסתור ששימשה כמעבדת מטענים של ארגון הטרור. חילופי אש התנהלו בין כוחות הביטחון למחבלים ומעבדת המטענים פוצצה על ידי הכוחות

מחבלים פלסטינים בשכם צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המאבק בטרור: אחד מבכירי "גוב האריות" חוסל בפעילות כוחות הביטחון הלילה (בין שני לשלישי) בשכם. במהלך הפעילות פשטו כוחות הביטחון על דירת מסתור ששימשה כמעבדת מטענים של ארגון הטרור. חילופי אש התנהלו בין כוחות הביטחון למחבלים ומעבדת המטענים פוצצה על ידי הכוחות.

במקביל, עשרות פלסטינים הבעירו צמיגים ויידו אבנים לעבר חיילי צה"ל שהשיבו באש חיה. על פי דיווחים פלסטינים, בחילופי האש נהרגו ארבעה מחבלים ו-19 נוספים נפצעו, בהם שלושה באורח קשה. בחסדי שמיים לא דווח על נפגעים מקרב כוחות צה"ל.

ועדת התיאום של הפלגים הפלסטיניים בשכם הכריזה הבוקר על יום זעם ושביתה כללית בעקבות פעילות צה"ל הלילה בשכם. בתוך כך, ארגון פת"ח קורא לפלסטינים "להסלים את ההתקוממות ולשבור את המצור המוטל על שכם".

לפי הודעת כוחות הביטחון, תשתית הטרור אחראית בין היתר לפיגוע הירי בו נהרג לוחם צה"ל סמל-ראשון עידו ברוך ז״ל, היא זו ששילחה מחבל לפיגוע בתל אביב (שנמנע הודות לערנות שוטרים במקום) ולהנחת מטען הנפץ בתחנת הדלק בקדומים.

בנוסף, התשתית ניסתה לבצע פיגוע מטען בהר ברכה ולהשליך רימון רסס לעבר כוח צה"ל בסמוך לחוות גלעד וכן אחראית להוצאת שורת פיגועי ירי במרחב העיר שכם.

לאורך התקופה האחרונה, וביתר שאת בימים האחרונים, תשתית זו המשיכה לגייס, לתכנן וליזום פיגועים לעבר יעדים ישראלים.

ראש הממשלה יאיר לפיד התייחס לפעילות: "חלק מהחולייה הזו זה אנשים שפגעו בעידו ברוך וברגע שהם פוגעים בנו – הם צריכים לדעת שזה ייגמר רע".

שר הביטחון בני גנץ: "אין ולא יהיו ערי מקלט לטרוריסטים. נמשיך לפעול מול כל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל בכל מקום ובכל זמן שיידרש".



0 תגובות