למי יצביעו חסידי חב"ד? ב"מהדורת הבוקר" בדקו

אייל ראובן 1 Comment on למי יצביעו חסידי חב"ד? ב"מהדורת הבוקר" בדקו

הרב יעקב גלויברמן, מעסקני חב"ד לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "לשום חסיד חב"ד אין רשות להצביע למפלגה שאיננה חרדית. מי שמצביע למפלגה אחרת עושה נגד הרבי. אני מאד מעריך את בן גביר, אבל צריך להצביע למפלגה חרדית" | האזינו לריאיון

צילום: דב בער הכטמן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב יעקב גלויברמן מעסקני חב"ד שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" על הצבעת חסידי חב"ד בבחירות הקרובות. "לחב"ד אין שום קשר לפוליטיקה" פתח הרב גלויברמן את השיחה. "הרבי לא נתן להכניס את מוסדות חב"ד תחת שום מפלגה, הרבי אמר להצביע בבחירות לרשימה החרדית ביותר".

"לשום חסיד חב"ד אין רשות להצביע למפלגה שאיננה חרדית. מי שמצביע למפלגה אחרת עושה נגד הרבי. אני מאד מעריך את בן גביר, אבל צריך להצביע למפלגה חרדית" אמר.

"אחד המועמדים של סמוטריץ' (אוהד טל), אמר שהם יטפחו את הרפורמים, זה חמור מאד. אי אפשר להצביע להם. הרבי אמר מפורשות להצביע לרשימה החרדית ביותר, אני לא מבין איך אנשים מצביעים למי שהם רוצים" תהה הרב גלויברמן.

"הרבי נלחם ברפורמים, אפילו שהשלוחים הפסידו מזה כסף. אם נציג של הציונות הדתית מדבר על כך שיעזרו להם זה חמור. אני אצביע ש"ס בבחירות הקרובות. אם היה אפשר הייתי שם גם ג וגם ש"ס".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    האדם הזה ידוע כאדם מהפחות חכמים בלי קשר לעניין הזה והוא מיצג אולי את עצמו הוא תמיד אומר אותם דברים בבטחון עצמי מופרז ותמיד התוצאות טופחות על פניו בי-ם בהחלט רוב די גדול בוחר יהדוה"ה בריכוזים חרדים אחרים רוב קטן בוחר יהד"ה או בן גביר לא ברןר ובריכוזים החב"דים הרוב בן גביר ולגופו של עניין בשם החכמה הלא מועטה שגורמת באותו יחס בטחון עצמי הוא מתעלם מהוראות וכללים ברורים של הרבי מה זה מפלגה חרדית מ37 שנים שחב"ד בצביעה פא"י כשהלכה לבד ומאמירות הכי חריפות על המפלגות החרדיות שאגב כנראהמעולם הרבי לא קרא להם חרדיות אלא דתיות יעויין שיחות חריפות בתשמ"ח