עמיחי שיקלי: "הפעם זה פשע לא להצביע"

אייל ראובן No Comments on עמיחי שיקלי: "הפעם זה פשע לא להצביע"

מועמד הליכוד לכנסת עמיחי שיקלי לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "אני לא חושב שההקלטות של סמוטריץ' מזיזות למישהו במחנה הימין. בגוש השמאל יש אופציה שכמה מפלגות לא תעבורנה את אחוז החסימה וזה ישנה את כללי המשחק" | האזינו לריאיון

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת לשעבר ומועמד הליכוד לכנסת עמיחי שיקלי בריאיון לבצלאל קאהן ולדוד חכם ב"מהדורת הבוקר: "שקד עושה מעשה לא אחראי, אני הייתי איתה בימין החדש, היו לנו שישה מנדטים בסקרים ולא עברנו, אין לה שום סיכוי לעבור עכשיו שבסקרים היא בכלל לא עוברת את אחוז החסימה".

"מה היא חושבת שהיא רצה עד הסוף? אם היה חשוב לה מחנה הימין היא הייתה פורשת. אני לא מצפה משקד לשום דבר, זה עניין אישי שלה. הנזק שלה הוא לא נזק מכריע, הוא נזק מזערי. המצביעים שלה זה פיינשמקרים שקשה להם להצביע לליכוד או לסמוטריץ'" כך שיקלי.

"אני לא חושב שההקלטות של סמוטריץ' מזיזות למישהו במחנה הימין. אני לא הייתי אז בליכוד, ואני מקווה שלא הייתה באמת כוונה ללכת עם רע"מ" טען שיקלי.

"אני חושב שברגע האחרון תהיה תנודה של מנדטים אלינו, אנשים ילכו עם השכל הישר ויבינו שאין מה להצביע לבי גנץ. יש דברים חשובים על הפרק".

"הפעם אין פרצות בגוש הימין, החרדים מאוחדים, וגם הציונות הדתית. מנגד בגוש השמאל יש אופציה שכמה מפלגות לא תעבורנה את אחוז החסימה וזה ישנה את כללי המשחק. חשוב להבהיר, שמי שחשוב לו ארץ ישראל וערכי הימין והפעם הוא לא מצביע זה פשוט פשע" סיכם שיקלי.



0 תגובות