בן גביר תוקף: "הם חושבים על ממשלה עם גנץ, שמעתי באוזניי"

    אסתי פלד No Comments on בן גביר תוקף: "הם חושבים על ממשלה עם גנץ, שמעתי באוזניי"

    לאחר התקרית אמש עם נתניהו, ח"כ בן גביר אומר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "צריך לומר את האמת, הליכוד הכניס הרבה פעמים את השמאל לממשלה, יש בליכוד כאלו שרוצים ממשלה עם גנץ" | וגם: מה שמע בן גביר מהיועץ של נתניהו?

    צילום: פלאש 90
    0:05
    23.05.24
    נתי קאליש No Comments on ההדלקה הגדולה בעולם: "נערכים לשלושים אלף איש"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "זה לא היה מחזה הכי נוח, אני באתי לחגוג עם ההמונים, חב"ד זה מקום ששייך לכולם. אמרתי למארגנים שהם מחללים את השם בזה שהם מורידים אותי מהבמה בלי לתת לי לומר דברי ברכה".

    "הייתה שם שמחה גדולה, וזה עיקר האירוע, אחרי זה חגגתי עם ההמונים בשמחת התורה. שמעתי שאחד היועצים של נתניהו לא רוצה תמונה איתי, הוא אמר שזה יהרוס להם את האופציה לממשלה עם גנץ".

    "הם חייבים לדעת שהימין לא יסלח למי שיקים ממשלה עם גנץ שמפקיר את ביטחון ישראל. עם ישראל רוצה ממשלה ימנית על מלא, לא ממשלה עם אלו שהביאו לנו את הממשלה הרעה הזו" אמר בן גביר.

    "יש בליכוד כאלו שרוצים ממשלה עם גנץ" כך לטענת בן גביר. "תמונה שלי עם נתניהו לא מבריחה מצביעים, בליכוד הראו לי סקרים אני מעביר מנדטים מגוש לגוש. נפגשתי עם נתניהו מלא פעמים, לא ביקשתי תמונות. הדרישה שלי מנתניהו היא שותפות, שאף אחד לא יחשוב שאפשר ללכת עם מישהו אחר. הליכוד הכניס הרבה פעמים את השמאל לממשלה. אנחנו הפעם נדאג שזה לא יקרה" סיכם בן גביר.



    0 תגובות