אופיר סופר: "הדיבורים על מדינה פלסטינית – מגבירים את הטרור"

    אייל ראובן No Comments on אופיר סופר: "הדיבורים על מדינה פלסטינית – מגבירים את הטרור"

    חה"כ אופיר סופר בריאיון ל"קול חי": "אם המאזינים לא רוצים את כהנא שוב שר הדתות הם צריכים לצאת לקלפי ולהצביע. השנה האחרונה המחישה היטב מה האלטרנטיבה; התוצאה של דיבורים על מדינה פלסטינית – התגברות הטרור"

    צילום: Flash90
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי), ואמר כי "אם המאזינים לא רוצים את כהנא שוב שר הדתות הם צריכים לצאת לקלפי ולהצביע".

    "אנחנו צריכים שלמחנה האמוני יהיו 61 ובשביל זה צריכים לעבוד קשה", אמר סופר. "זה אפשרי אבל זה לא יקרה בלי שכל אזרח יבין שהוא יכול להכריע את המערכה כולה. זה תלוי באחוז ההצבעה של מפלגות גוש הימין".

    לדבריו: "השנה האחרונה המחישה היטב מה האלטרנטיבה, חווינו את זה בכל הסוגיות. עם ישראל רואה את זה. העלייה בהצבעה לציונות הדתית היא חלק מזה". 

    סופר התייחס לפיצול הקמפיינים בתוך הגוש הטכני של הציונות הדתית-עוצמה-נעם: "היה דיון פנימי והייתה הבנה שנכון יותר לפנות כל אחד לקהל שלו בצורה נפרדת; ריצה נפרדת הייתה עשויה להעלות את ההצבעה אבל הייתה מסכנת את הגוש".

    הוא תקף את ראש הממשלה על רקע נאומו הצפוי באו"ם: "לפיד מייצר נזקים עד הדקה האחרונה. הגדול שבהם אולי זה הנאום הצפוי שלו באו"ם. מדינה פלסטינית זו סוגיה שירדה מהפרק והוא עצמו יודע שהיא לא רלוונטית. היא מייצרת נזק כשמחזירים אותה לקדמת הבמה והתוצאה של זה – זה הגברת הטרור בתקופה מתוחה גם כך. זה מביא גם נזק אסטרטגי גם לטווח ארוך".

    "צריך להזכיר שהממשלה הזו קמה בקולות ימין", הוסיף סופר. "המחנה הממלכתי זו מפלגת שמאל על מלא. צריך להקשיב היטב לדברים של איזנקוט ושל גנץ. נראה לי שאנשים כמו סער ואלקין הם במקרה טוב עלי תאנה. הם מצילים את עצמם, לא את מדינת ישראל".

    הוא הדגיש כי "אם המאזינים לא רוצים את כהנא שוב שר הדתות הם צריכים לצאת לקלפי ולהצביע. המשימה הזו אפשרית. אלפי קולות יכריעו את הבחירות".

    סופר התייחס לשאלה כיצד אפשר עוד לתת אמון בפוליטיקאים: "על ימינה התרענו עוד לפני הבחירות הקודמות. זו הייתה העילה לפיצול. זה הוכיח את עצמו. מפלגות הימין ובטח אנחנו בציונות הדתית הוכחנו נאמנות לדרך. מה שאתה בוחר זה מה שאתה מקבל".

    לסיום אמר: "אני לא רואה מצב ששקד עוברת. הקולות אליה זה ודאי לפח. אם אלה קולות מכחול לבן זה לפחות עדיף כדי שיהיו פחות מנדטים לגנץ".



    0 תגובות