יואב בן צור: "אנחנו רוצים להוציא את האנשים ממעגל העוני"

    אייל ראובן No Comments on יואב בן צור: "אנחנו רוצים להוציא את האנשים ממעגל העוני"

    ח"כ יואב בן צור ב"מהדורת הבוקר": "בשמאל חושבים שבאמצעות קמפיין אנטי-חרדי הם יצליחו לעבור אחוז חסימה. התקופה הזו עברה. אנשים מבינים שהחרדים אינם נטל אלא זכות למדינה ותורמים מאוד לכלכלה. רוב הציבור חושב שמדינת ישראל צריכה צביון יהודי. זו זכות הקיום שלנו"

    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ יואב בן צור, מזכיר מועצת חכמי התורה שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), והבהיר כי לא יהיה צורך בשיתוף פעולה עם גנץ: "לא יהיה צורך בזה ולא נגיע לזה. אנחנו רואים את ההתלהבות של האנשים בשטח. הקהל מבין איזו שנה קשה עברנו ולא רוצה לחזור לזה. יש הערכה רבה לנתניהו ונלך רק איתו. לא יהיה צורך אפילו לצרף את גנץ. אנחנו נביא מעל 61. בפרט שאנחנו רואים את הפירוד בשמאל ואצל הערבים".

    הוא הוסיף: "בשמאל חושבים שאמצעות קמפיין אנטי חרדי הם יצליחו לעבור את אחוז החסימה. אז אני רוצה לומר להם שעברה התקופה הזו. אנשים מבינים שהחרדים אינם נטל אלא זכות למדינה ותורמים מאוד לכלכלה. רוב הציבור חושב שמדינת ישראל צריכה צביון יהודי. זה זכות הקיום שלנו כאן".

    הוא התייחס לקמפיין ש"ס: "בשבועות האחרונים שמנו מראה לציבור ולממשלה איזו מציאות כואבת ואכזרית יש כאן. אין למשפחות כסף לעשות את החג. מאז שדרעי העלה את שכר המינימום השכר נשאר אותו דבר ורק המחירים האמירו. דרעי הבטיח שבממשלה הבאה יהיו מיליארד שקל לטובת כרטיסי המזון. אנחנו רוצים להוציא את האנשים ממעגל העוני".



    0 תגובות