שבועיים לפתיחת שנה"ל בבית שמש: עשרות מוסדות ללא אבטחה

יונתן שורק 1 Comment on שבועיים לפתיחת שנה"ל בבית שמש: עשרות מוסדות ללא אבטחה

עשרות מוסדות חינוך בבית שמש לא מאובטחים והורים חוששים לשלוח את הילדים לבית הספר. גורם בעירייה אמר ל"קול חי", כי חברת האבטחה שזכתה במכרז העירוני לא הצליחה לגייס מאבטחים חדשים, והורי תלמידים רבים זועמים על אוזלת היד באבטחת ילדיהם

עיריית בית שמש צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שבועיים לפתיחת שנת הלימודים: עשרות מוסדות לא מאובטחים. כמחצית מבתי הספר, מכלל המגזרים בעיר בית שמש, ללא אבטחה בפתח המוסד, כמתבקש וכנדרש. המחסור נובע מהחלפת חברת אבטחה חדשה והסכמי שכר שנמצאים בדיונים של השלטון המקומי מול משרד האוצר ולא קשורים דווקא לעיריית בית שמש.

כך, עשרות מוסדות לא מאובטחים וההורים חוששים לשלוח את הילדים למערכת החינוך. גורם בעירייה אמר ל"קול חי", כי חברת האבטחה שזכתה במכרז העירוני לא הצליחה לגייס מאבטחים חדשים, והורי תלמידים רבים זועמים על אוזלת היד באבטחת ילדיהם.

מעיריית בית שמש נמסר: "סוגיית העדר מאבטחים למוסדות חינוך היא בעיה ארצית ונמצאת בטיפול המשרד לביטחון פנים. סדר העדיפויות והשיבוץ בפועל נמצא תחת אחריות משטרת ישראל ובתאום עם עיריית בית שמש. ההחלטה על הצבת מאבטח במוסד חינוכי תלויה בעמידתו של המוסד בקריטריונים נתונים כדוגמת: היותו בי"ס ולא גן, יש בו לפחות 100 תלמידים ועוד".

עוד נמסר כי "עיריית בית שמש דוחקת בחברה המקומית שזכתה במכרז להרחיב את גיוס המאבטחים ואף הודיעה לחברה כי קצב הגיוס אינו מספק אותה. מסיבות מובנות לא נפרט באמצעי התקשורת מהם הצעדים הננקטים לגשר על העדר המאבטחים עד לסיום תהליך הגיוס".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הצרה האמיתית היא שאין צהרונים עדיין בגנים!
    ההורים יוצאים לעבודה של חצי משרה בחודש עם כל כך הרבה הוצאות ואין מי שמטפל בזה!