השר יועז הנדל פורש מהפוליטיקה: "ניסיתי להוביל קול של ימין ממלכתי"

איתי גדסי 5 Comment on השר יועז הנדל פורש מהפוליטיקה: "ניסיתי להוביל קול של ימין ממלכתי"

לאחר פירוק "הרוח הציונית", מודיע שר התקשורת יועז הנדל על סיום דרכו הפוליטית. "אני גאה בכך שלאורך כל הדרך הייתי ממלכתי. אני פורש מהסבב הנוכחי עם צביטה בלב, אך עם גאווה ואהבה גדולה לעם הזה ולחברה הישראלית"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת, יועז הנדל הודיע לפני זמן קצר על פרישתו מהפוליטיקה: "עשיתי כל מה שחשבתי שנכון למדינה. במהלך חיי קיבלתי החלטות. לא מעט החלטות. אני מקווה שברובן צדקתי אבל ברור לי שבלא מעט החלטות גם טעיתי. החשש הגדול בקבלת החלטה הוא הפחד לטעות. לא פחדתי", אמר הנדל.

הוא הוסיף: "הזירה הפוליטית חשובה לעתיד מדינת ישראל למרות אין ספור בעיות שיש בה. נכנסתי אליה מתוך תחושת שליחות גדולה ואני יוצא ממנה לעת עתה מתוך הכרה גדולה בזכות שנפלה בחלקי. בחמש מערכות בחירות ניסיתי להוביל קול של ימין ממלכתי במדינת ישראל.

"אני גאה בכך שלאורך כל הדרך הייתי ממלכתי. אני פורש מהסבב הנוכחי עם צביטה בלב, אך עם גאווה ואהבה גדולה לעם הזה ולחברה הישראלית".

עוד הוסיף הנדל: "אני מרגיש שזכיתי ומתחייב להמשיך לעבוד ולהשפיע על המדינה גם מבחוץ. אני גאה בהחלטות המקצועיות שקיבלתי, כשלנגד עיניי עמדה תמיד טובתה של מדינת ישראל ואזרחיה. אני משלם מחיר פוליטי כבד על האמונות שלי, לפעמים מרוב ציניות בשיח הציבורי גם מחיר אישי אבל אני רץ למרחקים ארוכים".

הוא הדגיש: "חוסר יציבות פוליטי הוא איום אסטרטגי על מדינת ישראל. הפילוג הפנימי, שנאת החינם, השבטיות – כל אלה מייצרים סכנה ברורה ומיידית. רציתי מאוד להיות הסולם שמוביל להקמת ממשלת אחדות. הבנתי כי להדיר חצי מהעם, ולא משנה מאיזה צד של המפה הפוליטית, רק מגביר את תחושת הקיטוב ופוגע בחוסנה של החברה. הממשלה האחרונה שהוקמה, והייתי חלק ממנה, היתה בעיני מימוש החזון האישי שלי לאחדות. שמאלנים וימנים שישבו ביחד בקואליציה כדי לעבוד. זה משהו שלא ראינו הרבה שנים. במבחן ההיסטוריה עוד נראה שזה היה צעד נדרש כדי שישראלים מכל המדינה ירגישו שזה הבית שלהם. וגם הפעם, הצעתי לאזרחי ישראל את הדבר הנכון למדינת ישראל בעיניי- להילחם על הקמת ממשלת אחדות".

"אני אחראי לכל מה שקרה בדרך. להחלטות שלי ולתוצאות הפוליטיות", הבהיר הנדל. "עשיתי טעויות פוליטיות. אבל אני מקווה ומאמין שלא עשיתי טעויות ערכיות. אני מאחל למדינת ישראל, שמסבב הבחירות הזה סוף סוף תצא ממשלה טובה, יציבה ורחבה, שתתפקד שנים רבות ושתכיל ותקבל את כלל חלקי החברה הישראלית".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז בתגובה להודעת הפרישה של הנדל: "קורא לשקד ללמוד מהנדל".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    מצוין שעף מהפוליטיקה

  2. 3

    לך ואל תחזור לעולם !!!!!!
    אתה שקרן , אתה לא ימין ממלכתי , אתה שמאל קיצוני.
    ניסתה לפגוע בעולם התורה ולכן הבעיטה החופשית שקיבלת כואבת מאוד.

  3. 2

    יועז החצוף. לפיד בא עם תאות שררה לעצמו וכן הרוב.
    אתה בחוצפתך באת לחנך את הציבור החרדי. שמחים מאוד מאוד מאוד במפלתך. מברך שתמשיך ליפול מטה מטה. ושתחזור בתשבה במהרה

  4. 1

    הוא בעצמו מודה שאין מספיק ימין נורמלי להנהיג ולכן נאלץ לפרוש