"למה שנפטר יועמ"ש שנותן לממשלה לעשות כרצונה?"

אייל ראובן No Comments on "למה שנפטר יועמ"ש שנותן לממשלה לעשות כרצונה?"

שר החינוך לשעבר האלוף במיל' יואב גלנט מהליכוד לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "היא אישרה את מינוי הרמטכ"ל ומינוי מזוז, נראה שהיא ממש בעד הממשלה. אין סיבה להחליף אותה. אם היא תנהג אחרת בממשלה שלנו, נבין שהשיקולים היו פוליטיים" | הריאיון המלא

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר יואב גלנט לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": "אם יש יועצת משפטית לממשלה שמאשרת לממשלה מה שהיא רוצה למה שנחליף אותה? היא אישרה את מינוי הרמטכ"ל ומינוי מזוז, נראה שהיא ממש בעד הממשלה. אין סיבה להחליף אותה. אם היא תנהג אחרת בממשלה שלנו, נבין שהשיקולים היו פוליטיים".

לגבי סוגיית תקצוב החינוך החרדי אמר גלנט: "הגישה שלי היא מרחיבה יותר ממה שהובטח לחרדים, לכל ילד בישראל מגיע תקציב שווה מהמדינה. אין קשר למה הוא לומד. במקביל צריך לשכנע את הציבור החרדי שכדי להשתלב בעולם המודרני צריך ללמוד מתמטיקה ואנגלית, אבל זה שני מישורים שונים. הסנקציות והמלחמה לא עוזרות בנושא הזה" כך לדברי גלנט.

"מה שעומד על הפרק בבחירות האלו" הוסיף, "זה או שבממשלה הבאה יהיו 61 מנדטים יהודים, או 50 יהודים והשאר ערבים שפשוט לא מכירים במדינה היהודית. מה שיקבע את הדברים זה האם היהודי הציוני ייצא להצביע. שתהיה ממשלה כזו נוכל לשפר את הפלישה של מערכת המשפט לעבודת הכנסת והממשלה, כך נוכל גם לתקן עיוותים שנעשו למגזר החרדי".

"הסקרים משקפים את המצב הנוכחי, אני חושב שההכרעה תיפול על חודש של קולות. ראינו הפעם את האלטרנטיבה, מה שיקבע את התוצאות זה רק שהימין ייצא להצביע" סיכם גלנט.



0 תגובות