ח"כ בוסו: "ביש עתיד יש עריצות לאדם אחד, מתנהלים כמו רובוטים"

    אייל ראובן 3 Comment on ח"כ בוסו: "ביש עתיד יש עריצות לאדם אחד, מתנהלים כמו רובוטים"

    ח"כ אוריאל בוסו ב"מהדורת סוף השבוע": "כשהדרום תחת מצור לפיד יוצא לו לחופשה בצפון הארץ. ההרתעה הישראלית שחוקה" | "אנשי יש עתיד מעבירים מסרים כמו רובוטים, לפיד מדבר על מכונת רעל ובעצמו מדבר על חצי עם" | האזינו לריאיון

    צילום: by Yonatan Sindel/Flash90
    21:36
    27.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on גפני במתקפה חריפה: "סובלים מהשותפות עם המזרחיסטים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אוריאל בוסו מש"ס לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע: "הדרום נמצא במצב לא טוב, ההרתעה בשנה האחרונה נפגעה בכמה פרמטרים. הדרום נמצא במצור וראש הממשלה הולך לו לחופש בצפון".

    "ביש עתיד ישנה עריצות לאדם אחד, האנשים שלו הגיבו אתמול לתכנית הכלכלית של נתניהו והעבירו דף מסרים ביחד כמו רובוטים. בושה שהאלופה בצה"ל לשעבר אורנה ברביבאי אמרה את השטויות האלה שמזלזלים באמונה היהודית. בכנס הפתיחה של מפלגת יש עתיד לפיד מדבר על מכונת רעל ובאותו נשימה בעצמו מדבר על חצי מהעם".

    "ש"ס חורשת את הארץ, דרעי חילק לכולם תפקידים ביצועיים, והוא מתעדכן ממנו כל הזמן, בבחירות הקודמות המוני אנשים לא באו לבחור. זאת הייתה הבעיה. השנה הזאת עוזרת לנו להסברה, הפעם אנשים ייצאו להצביע".

    "ש"ס מעולם לא הזניחה את נושא יוקר המחיה, אני יו"ר הוועדה למאבק ביוקר המחיה. הרפורמה בתחבורה הציבורית היא אכזרית. היא לוקחת כסף מהעניים לעשירים. אנשים מהפריפריה משלמים על אנשי תל אביב"

    "אנשים מבינים שהיהדות והמסורת יכולים להיפגע, הם ראו שזה קורה. אנחנו נבוא ונתקן את כל מה שהם הרסו. נבטל את העלאות המחירים של התח"צ החד פעמי והשתייה מתוקה. ראשי רשויות מחכים שאריה דרעי יחזור למשרד הפנים, שהוא לא היה פתאום הם מגלים רשימת בעיות שלא הייתה".

    האזינו לריאיון המלא:



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שירה, עריצות זו לא הערצה

      1. וזה בדיוק מה שהיא התכוונה שש"ס הפכו את ביבי לעריץ (שליט כוחני שנותן תחושה שהוא בא להיטיב)
        אבל אני קצת חולק על זה , כי ביבי הוא פשוט אדם עם בטחון עצמי שלא מפחד מאף אחד שרוצה להפיל אותו ובזה אני מעריץ אותו ( מלשון הערכה)