רעייתו של סעדה: "הוא פוטר כי הם חיפשו שקט במערכת"

    אסתי פלד No Comments on רעייתו של סעדה: "הוא פוטר כי הם חיפשו שקט במערכת"

    לאחר הריאיון המטלטל עם משה סעדה, רעייתו נעמי, שוחחה עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" | "הוא ראה שניצן מיישר דברים בשביל אלשיך. הוא הבין שהם רוצים שקט במערכת, והוא הבין שהם עובדים על תיקי נתניהו" | "הוא פנה לכולם במערכת המשפטית והם לא בדקו כלום, אולי הוא יתקן את העוולות דרך המערכת הפוליטית" | האזינו

    צילום: יוסי זליגר
    20:53
    23.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on הבחירות לרבנות הראשית: בנים ממשיכים ודילים פוליטיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נעמי סעדה, רעייתו של משה סעדה, מגיבה לטענותיו של שי ניצן, אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "בעלי החל את דרכו לפני 25 שנים כמתמחה במח"ש והוא התאהב במקום. מח"ש נותנת שירות לאוכלוסיות הכי חלשות של ציבור שנפגע מעבודת המשטרה. הוא ראה בזה שליחות. משה חקר והדיח במהלך השנים 9 ניצבים מתפקידם, והמערכת תפקדה נהדר. פתאום התחילו כל מיני חריקות. דברים מוזרים עם אלשיך. הוא ראה שניצן מיישר דברים בשביל אלשיך".

    "אלשיך יצא בהודעה שאבו אלקיען הוא מחבל והשוטר שנדרס הוא פגוע טרור, ניצן ביקש ממח"ש לחקור, מח"ש חקרה, והוציאה מאות אלפי שקלים על החקירה, והגיעה למסקנה שזה לא פיגוע. ניצן קרא את הדו"ח שבו הופיעו כל העובדות, והחליט שהוא לא מחליט למרות שהחומר מונח לפניו".

    "לאט לאט הוא הבין שהם רוצים שקט במערכת, והוא הבין שהם עובדים על תיקי נתניהו. הוא היה חוזר הביתה ואומר שזה לא הגיוני מה שקורה שם. זה פשוט לא יכול להיות. אמר לו תן למערכת לעבוד אמרו לו "שקט זה ערך".

    "מה שקורה עכשיו זה ששי ניצן טוען שסעדה נוקם בו כי הוא לא מונה לראש מח"ש. חשוב להבין את העובדות על דיוקם. ראשית, מדוע הוא לא מונה לראש מח"ש? הוא היה שם 25 שנים. למה קרן בר מנחם שבאה מבחוץ יותר טובה? אין לה שום ניסיון ורקע בחקירות אנחנו יודעים שהוא הסכים לכל מועמד חוץ ממשה סעדה. הם חיפשו שקט במערכת

    "כל מי שהיה במערכת ידע שסעדה הוא המועמד הבטוח לתפקיד. שי ניצן הלך לאנשים ואמר להם לבוא להתמודד על התפקיד וכולם ענו לו שזה שייך למשה, הוא מילא בפועל את התפקיד מאז שאורי כרמל היה חולה. אחרי שקרן נבחרה, הוא הציע להיות סגן, כמו שהיה עד אז. אבל אז היא החלה ליטול ממנו את סמכויותיו, הוא מצא את עצמו עושה תפקידים של מתמחה. החליטו לפטר אותו, העו"ד מצא תיק נקי. אז החליטו לפטר אותו על חוסר התאמה".

    "משה אמר שמישהו התקשר ואמר שנעשים אירועים פליליים בחקירות ראש הממשלה, הוא לא אמר מי. גם לדובי שרצר הגיע טלפון על מעשים פליליים, משה לא אמר מי, סגל אמר שזה קשור לניר חפץ".

    "תהליך הפיטורין היה בתחילת השנה, והוא קבע עם עמית סגל תאריך לריאיון, ואז פרצה המלחמה באוקראינה וסגל אמר שזה לא יעניין. במקביל הפיטור התעכב, והוא הגיש ערעור שיותר מחודשיים לא קיבל התייחסות. ואז הכריזו על בחירות, אז הוא חשב שזה הזמן לצאת עם זה. אבל הוא לא שמר את זה לבחירות".

    "משה לא פוליטיקאי, הוא עוד לא החליט מה לעשות. הוא אולי יבוא לתקן את העוולות האלו דרך המערכת הפוליטית. הוא פנה לכולם במערכת המשפטית והם לא בדקו. הוא ניסה כל הזמן לתקן מבפנים אבל לא הצליח. אז אולי מבחוץ זה יצליח".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות